Καθηγητής “Φακελάκης”: Καταθέτω αίτηση αποφυλάκισης

Αίτηση αποφυλάκισης θα καταθέσει τις επόμενες μέρες ο καθηγητής από τις Σέρρες ο οποίος προφυλακίστηκε με την κατηγορία ότι χρηματιζόταν από σπουδαστές του ιδρύματος προκείμενου να τους περνάει στα μαθήματά του. Όπως είπε ο συνηγόρος του Αλέξης Κούγιας τις επόμενες ημέρες θα καταθέσει για λογαριασμό του πελάτη του αίτημα αποφυλάκισης στην ανακρίτρια καθώς  «υπήρξε προκατάληψη […]

NEWSROOM

Αίτηση αποφυλάκισης θα καταθέσει τις επόμενες μέρες ο καθηγητής από τις Σέρρες ο οποίος προφυλακίστηκε με την κατηγορία ότι χρηματιζόταν από σπουδαστές του ιδρύματος προκείμενου να τους περνάει στα μαθήματά του.

Όπως είπε ο συνηγόρος του Αλέξης Κούγιας τις επόμενες ημέρες θα καταθέσει για λογαριασμό του πελάτη του αίτημα αποφυλάκισης στην ανακρίτρια καθώς  «υπήρξε προκατάληψη και αυτό απεδείχθη από την πρωτοφανή ενέργεια να εκδοθεί διάταξη για τη δημοσιοποίηση φωτογραφιών και στοιχείων ταυτότητας των τριών φερόμενων ως δραστών αφού αυτού του είδους οι εισαγγελικές επιλογές προβλέπεται να γίνονται μόνο εις βάρος βιαστών παιδεραστών και άλλων επικίνδυνων κακοποιών για να τους αναγνωρίσουν άγνωστα θύματα τα οποία γνωρίζουν μόνο την εικόνα τους και όχι τα στοιχεία της ταυτότητάς τους».

Συγκεκριμένα, ο καθηγητής στην απολογία του (την αποκάλυψε η Realnews) υποστήριξε:

«Αρκετές φορές λόγω των περιστάσεων (ενδεικτικά αναφέρω τον μεγάλο αριθμό γραπτών κάτω από τη βάση, την διαπίστωση μεγάλου ποσοστού μη επιμελών φοιτητών, την αντικειμενική δυσκολία του γνωστικού αντικειμένου των ανωτέρω μαθημάτων, την διαπίστωση της μη δυνατότητας αφομοίωσης σε κάποιο ποσοστό φοιτητών), χαρακτηρίστηκα από τους φοιτητές ως δύστροπος. Η αλήθεια είναι ότι πράγματι υπήρξα αυστηρός και αυτό διότι με ενδιέφερε, όπως και τους περισσότερους, πιστεύω, καθηγητές, η σωστή κατανόηση και αφομοίωση των αντικειμένων, που διδάσκω και η θεμελίωση βάσεων για την μετέπειτα πορεία των φοιτητών μας.

Όπως είναι ευρέως γνωστό, σε όλα τα μαθήματα συμμετέχει ένα ποσοστό ιδιαίτερα την επιμελών φοιτητών οι οποίοι παρακολουθούν την διδασκαλία των μαθημάτων σε συνδυασμό πάντοτε και με σωστή μελέτη, και καταφέρνουν να ολοκληρώσουν με επιτυχία την εξέταση των μαθημάτων αυτών, καθώς πάντοτε τα θέματα των εξετάσεων αποτελούν μέρος της διδαχθείσας ύλης. Παράλληλα, διαπιστώνεται δυστυχώς και ένα ποσοστό φοιτητών, οι οποίοι επιλέγουν για τους δικούς τους λόγους να μην λειτουργούν όπως οι ανωτέρω φοιτητές. Το ποσοστό αυτό προκειμένου να καλύψει κενά και να υποβοηθηθεί στην κατανόηση του εκάστοτε γνωστικού αντικειμένου, ενδεχομένως να αναζητά και να έχει παρακολουθήσει φροντιστηριακά μάθημα, όπως άλλωστε συμβαίνει σε πολλές σχολές.

“Ποτέ δεν απευθύνθηκε σε μένα κάποιος φοιτητής”

Απ’ όσο μπορώ να θυμηθώ ποτέ δεν απευθύνθηκε σε μένα κάποιος φοιτητής είτε για να του συστήσω κάποιο φροντιστήριο είτε για να με ενημερώσει ότι παρακολουθεί μαθήματα στο φροντιστήριο. Ακόμη δε και να είχε γίνει, θα του συνιστούσα να πράξει κατά βούληση και πρωτίστως να επικεντρωθεί σε προσωπική επιμελή προσπάθεια που περιλαμβάνει τόσο την παρακολούθηση όσο και την μελέτη. Επιθυμώ να σημειώσω δε ότι δεν συνδέομαι με οποιονδήποτε μεμπτό τρόπο με κανένα φροντιστήριο είτε της πόλης των Σερρών, είτε οποιασδήποτε άλλης πόλης και φυσικά δεν είχα ποτέ ουδεμία συναλλαγή μαζί τους. Το μόνο που με συνδέει με τους συγκατηγορούμενους μου κ.Μόκκα και κ.Μηλόφτση είναι μια φιλία ετών, όπως και με άλλους κατοίκους της πόλης των Σερρών, που στηρίζεται στην αμοιβαία συμπάθειά και σε καμία περίπτωση σε οποιαδήποτε παράνομη δραστηριότητα για πορισμό παράνομου εισοδήματος. Εξάλλου, όπως πλέον διαπιστώνω, υπήρξαν φοιτητές, οι οποίοι παρόλο που επέλεξαν αποκλειστικά οι ίδιοι να παρακολουθήσουν μάθημα σε φροντιστήριο, ωστόσο δεν κατάφεραν να επιτύχουν στα μαθήματα που διδάσκω, γεγονός που αποδεικνύει ότι ουδεμία σύνδεση μεταξύ εμού και φροντιστηρίου υφίσταται. Όπως αντίστοιχα τονίζω, ότι υπήρξε μεγάλο ποσοστό φοιτητών, οι οποίοι πέτυχαν στις εξετάσεις των μαθημάτων, που διδάσκω χωρίς να παρακολουθήσουν οποιοδήποτε μάθημα στο φροντιστήριο.

Δεν μπορεί να θεωρηθεί μεμπτό

Αλλά ακόμα και αυτοί που καταθέτουν ότι παρακολούθησαν φροντιστηριακά μαθήματα, αναφέρουν πως παρακολούθησαν σε κάποια ενδεχομένως πιο δύσκολα μαθήματα, αλλά όχι και στα έξι μαθήματα που διδάσκω, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι φοιτητές μπορούσαν να επιτύχουν στις εξετάσεις μόνο με σωστή προετοιμασία και μελέτη. Άλλωστε, είναι πάγια τακτική όλων των φροντιστηρίων και όχι μόνο σε ακαδημαϊκό επίπεδο, να διδάσκουν κυρίως θέματα εξετάσεων προηγούμενων ετών και να προετοιμάζουν τους μαθητές τους πάνω σε αυτά, καθώς πολλές φορές τα θέματα στις εξετάσεις επαναλαμβάνονται με το πέρας των ετών είτε αυτούσια είτε παρεμφερή. Συνεπώς, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί μεμπτό ότι συμπτωματικά κάποιοι φοιτητές που παρακολούθησαν φροντιστηριακά μαθήματα πέτυχαν στις εξετάσεις των μαθημάτων που διδάσκω. Από την επισκόπηση του συνόλου της δικογραφίας, αυτή εμφανίζεται ισχνότατη, ελλειμματική και κυρίως διωκτικά αυθαίρετη, αγγίζουσα τα όρια του «χαλκευμένου», αφού τελικά έχουμε τρεις ενότητες αδιασταύρωτων και ουσιαστικά αυθαιρέτων «αποδείξεων»:Τις καταθέσεις μαρτύρων οι οποίες στηρίζονται κατά κύριο λόγο σε κακόβουλες φήμες και αυθαίρετα προσωπικά συμπεράσματα, τις συνομιλίες που καταγράφηκαν (σ.σ. για τις οποίες όπως λέει διατηρεί «εύλογες» επιφυλάξεις αν απομαγνητοφωνήθηκαν πιστά), και υποθέσεις οι οποίες έχουν τεθεί νομίμως στο αρχείο. Αυτές οι τρεις ενότητες είναι αποδεικτικά ασθενέστερες».

Η όλη κατηγορία στηρίζεται σε σκόρπιες ενδείξεις

Όσο δε για το χρηματικό ποσό που βρέθηκε στην κατοχή του ,ισχυρίζεται ότι δεν είναι «δώρο» αλλά έσοδα προσωπικά και της οικογένειάς του και χρήματα που αφορούν την άσκηση του ελεύθερου επαγγέλματος του λογιστή. «Συνεπώς η όλη κατηγορία στηρίζεται σε σκόρπιες ενδείξεις, η δε συνδυασμένη αξιολόγησή τους προδήλως υπηρετεί το αστυνομικό σενάριο, και εν πάση περιπτώσει όχι μόνον δεν αποτελεί απόδειξη, αλλά ούτε καν ένδειξη… Περαιτέρω, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής μου καριέρας ανέπτυξα όπως συχνά συμβαίνει διαπροσωπικές σχέσεις με κάποιους φοιτητές μου. Στα πλαίσια των σχέσεων αυτόν, αναπτύχθηκε εκατέρωθεν οικειότητα μεταξύ μας, η οποία ενδεχομένως και να παρερμηνεύτηκε. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν ποτέ στις προθέσεις μου να θίξω κάποιον ή να τον φέρω σε δύσκολη θέση παρά μόνο να βοηθήσω όταν μου ζητήθηκε με την αποσαφήνιση αποριών, απεναντίας δε καταλήγω πλέον στο συμπέρασμα ότι ενδεχομένως κάποιοι να με προσέγγισαν με υστερόβουλες προθέσεις. Όσον δε αφορά το σκέλος της κατηγορίας, που αναφέρεται στην δήθεν δωρεάν πρακτική άσκηση στο λογιστικό γραφείο, το οποίο διατηρεί ο γιος μου στην Θεσσαλονίκη, θέλω να επισημάνω ότι η κατηγορία αυτή δεν ευσταθεί, καθώς οι όποιοι φοιτητές έκαναν την πρακτική τους εκεί πληρώνονταν πάντα και αποκλειστικά από επιχορήγηση του προγράμματος ΕΣΠΑ.

Αποδέκτης παρακλήσεων από άλλους

Τέλος, είναι σύνηθες στις εξεταστικές περιόδους ένας καθηγητής να γίνεται αποδέκτης παρακλήσεων από άλλους προκειμένου να βοηθήσει όσο μπορεί κάποιος φοιτητές να πετύχουν στις εξετάσεις. Το γεγονός ότι ένας καθηγητής μπορεί να απαντήσει συγκαταβατικά ούτως ώστε να μη συνεχίσει να γίνεται αποδέκτης πιέσεων δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι πράγματι θα προβεί σε κάτι τέτοιο. Έτσι ακριβώς συνέβαινε και στην περίπτωση μου….Ουδείς αναφέρει την καταβολή οποιουδήποτε χρηματικού ποσού ή αλλού αθέμιτου ωφελήματος σε εμένα. Η οποία σύνδεση με το πρόσωπο μου γίνεται όλως αυθαιρέτως βασιζόμενη αποκλειστικά σε φημολογίες, αυθαίρετες εικασίες και ψευδή…».

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr