Διαφημιζόμενοι μήνυσαν για απάτη το Facebook

Τα προβλήματα στο Facebook συνεχίζονται! Η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης με 2 δισεκατομμύρια χρήστες βρέθηκε αυτή τη φορά απέναντι στους διαφημιζόμενους. Έτσι με μία ομαδική αγωγή οι διαφημιζόμενοι κατηγόρησαν τον κολοσσό των social media για απάτη. Υποστηρίζουν ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα το Facebook παρουσίαζε μέσω βίντεο σε υπέρμετρο βαθμό την επιτυχία των διαφημίσεων της […]

NEWSROOM
Διαφημιζόμενοι μήνυσαν για απάτη το Facebook

Τα προβλήματα στο Facebook συνεχίζονται! Η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης με 2 δισεκατομμύρια χρήστες βρέθηκε αυτή τη φορά απέναντι στους διαφημιζόμενους. Έτσι με μία ομαδική αγωγή οι διαφημιζόμενοι κατηγόρησαν τον κολοσσό των social media για απάτη.

Υποστηρίζουν ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα το Facebook παρουσίαζε μέσω βίντεο σε υπέρμετρο βαθμό την επιτυχία των διαφημίσεων της προκειμένου να εξαπατήσει τους πελάτες. Έτσι κατάφερε να κάνει τους πελάτες του να πιστέψουν ότι οι χρήστες παρακολουθούσαν τα διαφημιστικά μηνύματα για περισσότερη ώρα απ’ ό,τι στην πραγματικότητα. Με αυτόν τον τρόπο ωθούσαν τις εταιρείες να βάζουν περισσότερες διαφημίσεις και να πληρώνουν μεγαλύτερα ποσά.

Η εταιρεία παραδέχτηκε τον Αύγουστο του 2016 –περίπου- το λάθος της δηλώνοντας τότε ότι εξαιτίας του λανθασμένου υπολογισμού της εταιρείας, ο χρόνος παρακολούθησης των βίντεο παρουσιάστηκε κατά 60 με 80% μεγαλύτερος απ’ ό,τι πραγματικά ήταν. Η εταιρεία ζήτησε συγνώμη και βεβαίωσε ότι το λάθος διορθώθηκε άμεσα.

Ωστόσο οι εταιρείες που ασκούν τώρα αγωγή υποστηρίζουν ότι το Facebook γνώριζε για το λάθος όχι ένα μήνα νωρίτερα, όπως υποστηρίζει, αλλά περισσότερο από ένα χρόνο και δεν έκανε τίποτα. Συνολικά, σύμφωνα με τους μηνυτές, επί δυο χρόνια οι πελάτες λάμβαναν λάθος στατιστικά στοιχεία. Επιπλέον, έγγραφα τα οποία είδαν το φως της δημοσιότητας δείχνουν ότι το πρόβλημα ήταν πολύ μεγαλύτερο απ’ ό,τι παραδέχεται το Facebook, αφού το ποσοστό 60-80% που αναφέρει η εταιρεία, στην πραγματικότητα ήταν 150-900%.

Στο «δια ταύτα» -σύμφωνα με την Deutsche Welle- για το Facebook η υπόθεση αυτή είναι «ωρολογιακή βόμβα» αφού διακυβεύεται η εμπιστοσύνη των διαφημιζόμενων και εν δυνάμει πελατών, που αποτελούν ουσιαστικά το μοναδικό έσοδο του Facebook

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr