Δικαστική ήττα για την Adidas: Χάνει τις τρεις γραμμές
Μια μεγάλη ήττα για το γνωστό brand αθλητικών ειδών, αφού το ανώτατο ευρωπαϊκό δικαστήριο αποφάσισε εναντίον του. Σύμφωνα με την δικαστική ήττα για την Adidas, το εμπορικό της σήμα με τις τρεις γραμμές δεν αξίζει προστασία! Επομένως, το brand χάνει την αποκλειστικότητα. Πιο συγκεκριμένα, το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκρινε ότι το εμπορικό σήμα […]
Μια μεγάλη ήττα για το γνωστό brand αθλητικών ειδών, αφού το ανώτατο ευρωπαϊκό δικαστήριο αποφάσισε εναντίον του.
Σύμφωνα με την δικαστική ήττα για την Adidas, το εμπορικό της σήμα με τις τρεις γραμμές δεν αξίζει προστασία! Επομένως, το brand χάνει την αποκλειστικότητα.
Πιο συγκεκριμένα, το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκρινε ότι το εμπορικό σήμα της Adidas με τρεις γραμμές δεν είναι αρκετά διακριτό για να αξίζει προστασία. Οι τρεις παράλληλες γραμμές στα αθλητικά παπούτσια, τις τσάντες και τις μπλούζες της εταιρείας είναι «ένα συνηθισμένο σήμα», σύμφωνα με το Γενικό Δικαστήριο της Ε.Ε.
Το δικαστήριο, το δεύτερο ανώτατο δικαστήριο της Ε.Ε., επικύρωσε την απόφαση του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) το 2016 να ακυρώσει την εγγραφή του εμπορικού σήματος της Adidas, μετά από την προσφυγή μιας βελγικής εταιρείας υποδημάτων.
«Η Adidas δεν έχει αποδείξει ότι το εμπορικό της σήμα έχει έναν «διακριτό χαρακτήρα» στις 28 χώρες του μπλοκ και ότι θα έπρεπε να τυγχάνει νομικής προστασίας», σημείωσε το δικαστήριο.
Η συγκεκριμένη απόφαση είναι η τελευταία πράξη (προς το παρόν) σε μια μακρά νομική μάχη μεταξύ της Adidas και της βελγικής Shoe Branding Europe, η οποία το 2009 κέρδισε τη μάχη για να χρησιμοποιεί σαν εμπορικό σήμα τις δύο παράλληλες ρίγες. Έπειτα, η Adidas προσέφυγε κατά της συγκεκριμένης κίνησης, υποστηρίζοντας ότι το brand της εταιρείας προσομοιάζει το δικό της εμπορικό σήμα.
Πηγή: ipop.gr
Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr