Εκλογές 2019: Οι καμπάνιες που έκαναν τη διαφορά (ΒΙΝΤΕΟ)

Εν όψει εκλογών, υπήρξαν και οι υποψήφιοι που αποφάσισαν να πάνε «κόντρα στο ρεύμα» και να παρουσιάσουν προεκλογικές καμπάνιες οι οποίες έκλεψαν «χαλαρά» την παράσταση – ενίοτε για όλους τους λάθος λόγους Οι Έλληνες ψηφοφόροι την Κυριακή 26 Μαΐου θα πάνε στις κάλπες προκειμένου να ψηφίσουν για Ευρωεκλογές, για Περιφερειακές Εκλογές, για Δημοτικές, καθώς και […]

NEWSROOM
Εκλογές 2019: Οι καμπάνιες που έκαναν τη διαφορά (ΒΙΝΤΕΟ)

Εν όψει εκλογών, υπήρξαν και οι υποψήφιοι που αποφάσισαν να πάνε «κόντρα στο ρεύμα» και να παρουσιάσουν προεκλογικές καμπάνιες οι οποίες έκλεψαν «χαλαρά» την παράσταση – ενίοτε για όλους τους λάθος λόγους

Οι Έλληνες ψηφοφόροι την Κυριακή 26 Μαΐου θα πάνε στις κάλπες προκειμένου να ψηφίσουν για Ευρωεκλογές, για Περιφερειακές Εκλογές, για Δημοτικές, καθώς και για Κοινοτικές Εκλογές. Μάλιστα, οι ψηφοφόροι θα ψηφίσουν σε δύο ξεχωριστά εκλογικά τμήματα: στο πρώτο θα ψηφίσουν για Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και Περιφέρεια, ενώ στο δεύτερο για Δήμο και Κοινότητα.

Και σαν να μην είναι αυτό από μόνο του αρκετό για να προκαλέσει πονοκεφάλους, οι ψηφοφόροι καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε 40 κόμματα και συνασπισμούς κομμάτων. Και πάλι καλά να λέμε, καθώς υπήρχαν και 9 ακόμη, τα οποία όμως «κόπηκαν» ως μη νόμιμα σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο, συν ένα που, τελικά, αποσύρθηκε.

Όπως είναι φυσικό, μέσα σε όλη αυτή την «υπερπροσφορά» επιλογών, οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές, δήμαρχοι, νομάρχες, δημοτικοί σύμβουλοι και, γενικά, όλοι εκείνοι που ζητούν την ψήφο μας, έχουν επιστρατεύσει το τελευταίο διάστημα κάθε θεμιτό και… «αθέμιτο» μέσο, προκειμένου να κερδίσουν την προσοχή μας και, στην τελική, να επιτύχουν τον στόχο τους, που δεν είναι άλλος από το να εκλεγούν.

Μέσα από τα τηλεοπτικά τους σποτ τα μεγάλα κόμματα, επιδίδονται, ως συνήθως, σε έντονες αντιπαραθέσεις (για να το θέσουμε ευγενικά), όπου κατά παράδοση, περισσότερο επιχειρούν να εκθέσουν τα μειονεκτήματα – λάθη των αντιπάλων τους, παρά να προβάλλουν τα δικά τους προτερήματα. Αυτό, ωστόσο, κάθε άλλο παρά ενδείκνυται για να «ψηθεί» ένας ψηφοφόρος, ιδίως αν μιλάμε για κάποιον που δηλώνει αναποφάσιστος.

Η… «εναλλακτική» πλευρά των εκλογών

Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται κάτι πιο «δραστικό». Και εδώ είναι που έρχονται διάφοροι… απίθανοι τύποι, οι οποίοι «την είδαν αλλιώς», και φρόντισαν να κάνουν τη διαφορά με τις προεκλογικές καμπάνιες τους.    

Τύποι όπως ο Κωνσταντίνος Μπαμπούλας, ο οποίος, όπως φανερώνει και το επίθετό του (τι, όχι;), είναι ιδιοκτήτης… γραφείου τελετών, και διεκδικεί την είσοδό του στο δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης. Με βασικό «όπλο» του το… μαύρο χιούμορ, η διαφημιστική του καμπάνια περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, διαφημιστικά καρτελάκια σε σχήμα φέρετρου και flyers που παραπέμπουν σε… κηδειόχαρτα!

Από την άλλη, ο… συνάδελφός του, Ιωάννης Γκουσμπουνάρης, ο οποίος κατεβαίνει υποψήφιος για ευρωβουλευτής με τους ΑΝΕΛ, δεν δείχνει να παίρνει από αστεία. Στο προεκλογικό του σποτ, το οποίο γύρισε στο φυσικό του χώρο, το Α’ Νεκροταφείο Αθηνών, δηλώνει ορθά-κοφτά, κραδαίνοντας απειλητικά το φτυάρι του: «εγώ αυτή την Ευρώπη θα τη θάψω!».

Iωάννης Γκουσμπουνάρης – Υποψήφιος Ευρωβουλευτής, ΑΝΕΛ

Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ, Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος, ο οποίος είναι υποψήφιος Δήμαρχος Πατρέων, προτίμησε να στρέψει το βλέμμα του στη νέα γενιά ψηφοφόρων, ανεβάζοντας ένα ευφάνταστο βίντεο στο youtube, όπου ο ίδιος ακούγεται να… ραπάρει με άψογο στυλ τις θέσεις του, κατακεραυνώνοντας, παράλληλα, τους πολιτικούς αντιπάλους του! 

Η νεολαία ραπάρει τον Αλέξανδρο Χρυσανθακόπουλο

Ο Άγγελος Διαμαντουλάκης, εξάλλου, ο οποίος κατεβαίνει υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο πλευρό της Ραχήλ Μακρή στους δήμους Παλλήνης – Ανθούσας – Γέρακα, δεν δίστασε να υποβάλλει φαρδιά-πλατιά τα διαπιστευτήριά του στην προεκλογική του αφίσα, υπενθυμίζοντας ακόμη και στον πιο αδαή ανάμεσά μας το πόσο μπροστά ήταν, καθώς δική του υπήρξε η… «πρώτη διαδικτυακή τηλεόραση παγκοσμίως»!

Το όνομά του αποφάσισε να εκμεταλλευτεί Ο Αλέξανδρος Καταγής, υποψήφιος ευρωβουλευτής με το κόμμα «Οικολογία – Πράσινοι – Αλληλεγγύη». Ή, για να είμαστε πιο ακριβείς, το επίθετό του, καθώς παρουσίασε ένα βίντεο, όπου μια απλή, καθημερινή συζήτηση πολιτικής φύσεως προσφέρει με… «αριστοτεχνικό» τρόπο την ευκαιρία στον φέρελπι πολιτικό να βρεθεί στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη στιγμή, για να απολαύσει την μπύρα του, παρέα με τους ψηφοφόρους του!

Αλέξανδρος Καταγής, υποψήφιος ευρωβουλευτής, Οικολογία – Πράσινοι – Αλληλεγγύη, Ευρωπαϊκές Εκλογές 2019

Ο Νίκος Νικολόπουλος, υποψήφιος δήμαρχος Πατρέων με την παράταξη «Νέα Πάτρα», σε σχετικό βίντεο αναγγέλλει με ευρηματικό, αν μη τι άλλο, τρόπο τα… γεννητούρια της παράταξής του, όπου, μεταξύ άλλων, μας δίνει την ευκαιρία να προσθέσουμε στο λεξιλόγιό μας μια ακόμη – αναπάντεχη – εκδοχή της προσφιλούς προσφώνησης «νινί»!

Νίκος Νικολόπουλος – Νέα Πάτρα

Όσον αφορά στον Άκη Τσελέντη, καθηγητή σεισμολογίας και διευθυντή του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Αστεροσκοπείου Αθηνών, ο οποίος κατεβαίνει υποψήφιος στις Ευρωεκλογές με τη Νέα Δημοκρατία, δεν θα μπορούσε να κάνει πιο ξεκάθαρο, μέσω της προεκλογικής του αφίσας, του τι πρόκειται να συμβεί (ότ)αν μπει στην Ευρωβουλή!

Παλιά καραβάνα στην υπόθεση… viral, εξάλλου, o Παναγιώτης Ψωμιάδης, στο προεκλογικό σποτάκι που συνοδεύει την υποψηφιότητά του για δήμαρχος Θεσσαλονίκης μέσω του συνδυασμού «Δύναμη Πολιτών», παρουσιάζει με απαράμιλλο, όπως πάντα, στυλ τη δική του εκδοχή στο πώς μπορούμε να διατηρήσουμε… καθαρή την πόλη μας.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Η ΠΟΛΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr