Ο Μασούτης «άνοιξε τις πόρτες του» και στο Κολωνάκι

Η Βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης μεγαλώνει το δίκτυό της, μικραίνει τις τιμές και χθες εγκαινίασε ένα ακόμα κατάστημα στο Κολωνάκι το οποίο είναι το πρώτο από τα 10-15 νέα καταστήματα που θα ανοίξει μέσα στο 2019. Η επένδυση για αυτή τη χρονιά αγγίζει τα 25.000.000 ευρώ. Στα κεφάλαια αυτά δεν περιλαμβάνονται χρήματα που θα απαιτηθούν […]

NEWSROOM

Η Βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης μεγαλώνει το δίκτυό της, μικραίνει τις τιμές και χθες εγκαινίασε ένα ακόμα κατάστημα στο Κολωνάκι το οποίο είναι το πρώτο από τα 10-15 νέα καταστήματα που θα ανοίξει μέσα στο 2019.

Η επένδυση για αυτή τη χρονιά αγγίζει τα 25.000.000 ευρώ. Στα κεφάλαια αυτά δεν περιλαμβάνονται χρήματα που θα απαιτηθούν αν και εφόσον η αλυσίδα από τη Βόρειο Ελλάδα αποφασίσει να προχωρήσει σε κάποια εξαγορά μικρότερης αλυσίδας.

Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι τα 10 θα δημιουργηθούν στην Αττική, ένα εξ αυτών θα είναι Grand Μασούτης, έκτασης άνω των 2.000 τ.μ, και ένα cash and carry.

Οι στόχοι έως το 2020

Στόχος της οικογένειας Μασούτης είναι μέχρι το 2020 ο τζίρος της, (ο οποίος βρίσκεται υπό πίεση την τελευταία διετία λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης), να αγγίξει το 1 δισ. ευρώ.

Σήμερα η Μασούτης, διαθέτει 332 σημεία πώλησης, με γεωγραφική παρουσία σε Κεντρική Μακεδονία, Δυτική Μακεδονία, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Ήπειρο, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα, Στερεά Ελλάδα, Αττική και Βόρειο Αιγαίο.

Παράλληλα με τη διεύρυνση του δικτύου της, που θα προσθέσει “φρέσκο” τζίρο, η αλυσίδα θα συνεχίσει και εφέτος το πρόγραμμα στήριξης των προσφορών και των προωθητικών ενεργειών. Για αυτό τον σχεδιασμό σκοπεύει να επενδύσει περί τα 80 εκατ. ευρώ.

Οι προσφορές «κινούν» την αγορά

Και αυτό είναι λογικό μια και οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες κινούν την αγορά. Από πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) προκύπτει πως 9 στους 10 καταναλωτές αγοράζει προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά. Με 6 στους 10 καταναλωτές (ποσοστό 56%) να δηλώνει πως οι προσφορές και εκπτώσεις είναι ο κύριος λόγος για να επιλέξουν το κατάστημα σουπερμάρκετ που θα επισκεφθούν. Ενδεικτικό του βαθμού υιοθέτησης προσφορών είναι ότι το 44% δηλώνει ότι αναβάλει τις αγορές του μέχρι να βρει την κατάλληλη προσφορά στα είδη που επιθυμεί να αγοράσει.

Από τους 2.000 καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα του ΙΕΛΚΑ, το 71% δήλωσε πως πέρυσι αγόρασε περισσότερα προϊόντα σε προσφορά σε σχέση με το 2017, ενώ το 66% του κοινού ανέφερε ότι κυνηγάει τις προσφορές, τα κουπόνια και τις δωροεπιταγές στις αγορές στο σουπερμάρκετ.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr