Νέα έρευνα για το ναυτικό δυστύχημα στην Αίγινα ζητά ο Αλέξης Κούγιας: Πλανήθηκε η Δικαιοσύνη
Νέα έρευνα για το ναυτικό δυστύχημα στην Αίγινα που σαν σήμερα πριν τρία χρόνια κόστισε την ζωή τριών ανθρώπων ζητά ο εκπρόσωπος των οικογενειών θυμάτων Αλέξης Κούγιας ο οποίος επαναλαμβάνει πως η Δικαιοσύνη οδηγήθηκε σε πλάνη ως προς τον πραγματικό δράστη του “χωρίς τιμωρία εγκλήματος” όπως χαρακτηρίζει την σύγκρουση του τουριστικού σκάφους “Αντωνία” με το […]
Νέα έρευνα για το ναυτικό δυστύχημα στην Αίγινα που σαν σήμερα πριν τρία χρόνια κόστισε την ζωή τριών ανθρώπων ζητά ο εκπρόσωπος των οικογενειών θυμάτων Αλέξης Κούγιας ο οποίος επαναλαμβάνει πως η Δικαιοσύνη οδηγήθηκε σε πλάνη ως προς τον πραγματικό δράστη του “χωρίς τιμωρία εγκλήματος” όπως χαρακτηρίζει την σύγκρουση του τουριστικού σκάφους “Αντωνία” με το ταχύπλοο «Duende» λίγο έξω από το λιμάνι της Πέρδικας.
Ο κ. Κούγιας υποστηρίζει , όπως από την πρώτη στιγμή, ότι χειριστής του ταχύπλοου δεν ήταν ο 80χρονος που εμφανίστηκε μετά από ώρες στις Αρχές αλλά ένας νεαρός περίπου 30 ετών. Κατά τον εκπρόσωπο των θυμάτων της τραγωδίας , η υπόθεση οδηγήθηκε σε αδιέξοδο με ευθύνη του νυν αρχηγού του Λιμενικού Σώματος, των λιμενικών αρχών αλλά και με άνωθεν παρεμβάσεις. Έτσι ,όπως αναφέρει , με τον θάνατο για λόγους υγείας του ηλικιωμένου “δήθεν χειριστή”, οποίος ήταν αντιμέτωπος με κακούργημα και παρέμεινε για λίγους μήνες προφυλακισμένος, η δικογραφία που σχηματίστηκε τέθηκε στο αρχείο.
Σε δελτίο Τύπου ο κ. Κούγιας αναφέρει:
Σήμερα συμπληρώνονται τρία χρόνια από τη θαλάσσια τραγωδία στο στενό μεταξύ της περιοχής Πέρδικα της Αίγινας και του μικρού νησιού Μονή.
Στις 16 Αυγούστου 2016 το ταχύπλοο σκάφος «Duende» ιδιοκτησίας ενός Έλληνα επιχειρηματία, μόνιμου κάτοικου Λονδίνου, στο οποίο επέβαιναν, κατά τους αυτόπτες μάρτυρες-ναυαγούς, ένα νεαρό ζευγάρι ηλικίας περίπου 30 ετών, στις 13:30 το μεσημέρι και ενώ είχε απόλυτη ορατότητα, κάνοντας επικίνδυνους επιδεικτικούς ελιγμούς έπεσε με ταχύτητα 30 και πλέον κόμβων πάνω σε μία λάντζα που έκανε καθημερινά το δρομολόγιο Πέρδικα-Μονή, μεταφέροντας στο νησί Μονή οικογένειες για να κάνουν το μπάνιο τους.
Το ταχύπλοο στην κυριολεξία διέλυσε τη λάντζα και άφησε αβοήθητους τους ναυαγούς με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους από πνιγμό και τραυματισμούς ένας νεαρός πατέρας και το κοριτσάκι του, κάτοικοι Καμινίων Πειραιώς, ο καπετάνιος της λάντζας και ένας ηλικίας 30 ετών οικονομολόγος Ουκρανός που έκανε το γαμήλιο ταξίδι του στην Ελλάδα με την οικονομολόγο σύζυγό του, η οποία ακρωτηριάστηκε στο δεξί της πόδι.
Ο νεαρός χειριστής και, κατά τους αυτόπτες μάρτυρες, η νεαρή συνεπιβάτιδά του εξαφανίστηκαν και φυγαδεύτηκαν από έναν δύτη που χρησιμοποιούσε το Λιμενικό στην Αίγινα και από τον καπετάνιο ενός μεγαλύτερου σκάφους το οποίο επίσης ονομαζόταν «Duende», ο οποίος ήταν ο αδελφός του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου της Αίγινας, σημαντικού πολιτικού στελέχους της περιοχής.
Με καθυστέρηση πολλών ωρών εμφανίστηκε ως δήθεν χειριστής του ταχύπλοου ένας, ηλικίας άνω των 80 ετών, ηλικιωμένος και πάσχων από βαρύτατες ασθένειες, ονόματι Θρασύβουλος Λυκουρέζος και συγχρόνως με αυτόν, έφτασαν στο Λιμεναρχείο της Αίγινας ο τότε και τώρα Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Σταμάτης Ράπτης και ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και σύζυγος της πρώην Προέδρου της Βουλής και πρώην Υπουργού Τασίας Χριστοδουλοπούλου, κύριος Δρίτσας, οι οποίοι κατά πρωτοφανή τρόπο και ενώ διεξήγετο η προανάκριση, κάλεσαν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και έκαναν δηλώσεις, ειδικά ο κύριος Δρίτσας για τον «φίλο του» Θρασύβουλο Λυκουρέζο, ισχυριζόμενος ότι πρόκειται για έμπειρο χειριστή.
Συγχρόνως επιστρατεύτηκαν από την Αθήνα τρεις ηλικιωμένοι περίπου 80 ετών ο καθένας, ένα ζευγάρι και μία πολύ γνωστή για την πολιτική της δράση κυρία, μέλος πολύ γνωστής πολιτικής παρέας της Αίγινας, οι οποίοι ενώ έφτασαν με τα βραδινά πλοία της γραμμής από τον Πειραιά στην Αίγινα, ισχυρίστηκαν ότι ήταν δήθεν συνεπιβάτες με τον Λυκουρέζο στο «Duende» και ότι έφυγαν από την Αίγινα μετά το ατύχημα και επέστρεψαν, χωρίς κανείς να τους ρωτήσει γιατί το έκαναν και το χειρότερο απ’ όλα, χωρίς κανείς να τους αποδώσει καμία κατηγορία γιατί δε βοήθησαν τα θύματα του ναυαγίου και το μόνο το οποίο έκαναν ήταν να τηλεφωνήσουν στον δύτη και στον καπετάνιο που με τα φουσκωτά τους τους φυγάδευσαν.
Το μεγάλο ερωτηματικό ήταν και είναι πώς οι Λιμενικές Αρχές δέχθηκαν χωρίς καμία ερώτηση τους ισχυρισμούς του Λυκουρέζου και των δήθεν αυτόπτων μαρτύρων και δεν τους έκαναν το αυτονόητο ερώτημα, πώς είναι δυνατόν σε μία τόσο σφοδρή σύγκρουση ο Λυκουρέζος και οι δήθεν συνεπιβάτες, ηλικιωμένοι, να μην είχαν κανένα μώλωπα που κανονικά θα έπρεπε, και λόγω της ηλικίας τους, να φέρουν πολλαπλά κατάγματα.
Η Δικαιοσύνη έκανε το καθήκον της. Απήγγειλε στον Λυκουρέζο κατηγορία κακουργηματική (διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών), ενώ η τότε Λιμενική Αρχή της Αίγινας, υπό την εποπτεία του και τώρα Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος, προσπάθησε να συγκαλύψει και να υποβαθμίσει την υπόθεση διαβιβάζοντας προς την Εισαγγελία Πειραιώς δικογραφία για το πλημμέλημα της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας που δεν προέβλεπε προσωρινή κράτηση.
Η Εισαγγελία Πειραιώς, με παρέμβαση του γραφείου μας, άλλαξε την κατηγορία σε κακουργηματικής μορφής και ο Λυκουρέζος κρατήθηκε προσωρινά, αλλά μετά από λίγους μήνες, όπως και κατά την κρίση των εντολέων μας, των τεχνικών μας συμβούλων και του γραφείου μας, απεβίωσε, λόγω των σοβαρών προβλημάτων υγείας που αντιμετώπιζε.
Έτσι, αφού ο μοναδικός κατηγορούμενος απεβίωσε η υπόθεση, μη υπάρχοντος άλλου κατηγορουμένου, τέθηκε στο αρχείο.
Οι αυτόπτες μάρτυρες-ναυαγοί-πολιτικώς ενάγοντες επιμένουν ακόμα και σήμερα ότι ο δράστης του εγκλήματος ήταν άλλος, νεαρής ηλικίας, και ότι η παρέμβαση του τώρα Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος κ. Ράπτη και του τότε Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Δρίτσα, σε συνδυασμό με την επί ώρες καθυστερημένη αυθόρμητη εμφάνιση του Λυκουρέζου οδήγησε τη Δικαιοσύνη σε πλάνη όσον αφορά στον πραγματικό δράστη του εγκλήματος.
Σήμερα που από εκτενή δημοσιεύματα σοβαρών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, εφημερίδων και site, αμφισβητείται η ηθική του Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος, συμπληρώνονται δε και τρία χρόνια από το χωρίς τιμωρία έγκλημα, είναι επιτακτική ανάγκη να ανασυρθεί η υπόθεση από το αρχείο και να επανεξεταστούν όλοι οι πρωταγωνιστές αυτού του δράματος (θύματα- δήθεν αυτόπτες μάρτυρες) και να τους υποβληθούν οι κατάλληλες ερωτήσεις, οι οποίες ουδέποτε υποβλήθηκαν έως σήμερα, ώστε οι οικογένειες των θυμάτων να ηρεμίσουν και να αποδοθεί δικαιοσύνη.
Προβαίνω σε αυτή την ανακοίνωση-παρέμβαση στην μνήμη των ανθρώπων αυτών και στην υπεράσπιση της Αρχής της Ασφαλείας δικαίου, η οποία διαπνέει τη δικαιοσύνη και το δημοκρατικό μας πολίτευμα.
Υ.Γ.: Ένα προσωπικό ερώτημα προς τον κ. Ράπτη, τον προστάτη του γνωστού Χριστοφορίδη του φιάσκου των Εξαρχείων: Για ποιο λόγο κύριε Αρχηγέ δεν σας είδαμε να είστε παρών στην προανάκριση του ατυχήματος που έγινε πριν λίγες ημέρες στο Πόρτο Χέλι, όχι μεσημέρι αλλά νύχτα, όπου και πάλι ένα ταχύπλοο με νεαρούς σκότωσε και κατακρεούργησε (η αδελφή χαροπαλεύει) τρία αδέλφια που επέβαιναν σε μια μικρή βάρκα, αφού είστε τόσο ευαίσθητος σε αυτού του είδους τα ναυτικά ατυχήματα, όπως αποδείξατε και με την τραγωδία της Αίγινας;
Προσωπικά τις απαντήσεις τις έχω, αλλά ελπίζω ότι θα σας κάνει σύντομα τις κατάλληλες ερωτήσεις η Δικαιοσύνη.
Αθήνα, 16/8/2019
Με εκτίμηση και σεβασμό,
Αλέξιος Κούγιας
Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr