Πρόστιμα πάνω από 400.000 ευρώ σε εισπρακτικές και τράπεζες!

Πρόστιμα συνολικού ύψους 404.600 ευρώ επεβλήθησαν το 2018 από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή για παραβάσεις της νομοθεσίας περί προστασίας των καταναλωτών είτε κατόπιν εκτεταμένης αυτεπάγγελτης έρευνας, είτε κατόπιν καταγγελιών καταναλωτών και εισήγησης της αρμόδιας Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή. Το μεγαλύτερο μέρος των προστίμων (277.500 ευρώ) αφορά σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα […]

NEWSROOM
Πρόστιμα πάνω από 400.000 ευρώ σε εισπρακτικές και τράπεζες!

Πρόστιμα συνολικού ύψους 404.600 ευρώ επεβλήθησαν το 2018 από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή για παραβάσεις της νομοθεσίας περί προστασίας των καταναλωτών είτε κατόπιν εκτεταμένης αυτεπάγγελτης έρευνας, είτε κατόπιν καταγγελιών καταναλωτών και εισήγησης της αρμόδιας Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή.

Το μεγαλύτερο μέρος των προστίμων (277.500 ευρώ) αφορά σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αναφορικά με την συχνότητα όχλησης των οφειλετών, τη μη ταυτοποίησή τους, την όχλησή τους στην εργασία και με περιπτώσεις που οι οφειλές τους βρίσκονται σε ρύθμιση  ή διακανονισμό. Επίσης, επιβλήθηκε πρόστιμο 2.000 ευρώ σε τράπεζα, επειδή δεν χορήγησε σε οφειλέτη, εντός του προβλεπόμενου χρονικού ορίου, την αναλυτική κατάσταση οφειλών του, προκειμένου να την καταθέσει στο αρμόδιο Ειρηνοδικείο.

«Καμπάνα» και σε ινστιτούτο αισθητικής

«Καμπάνα» ύψους 39.600 ευρώ έπεσε σε ινστιτούτο αισθητικής, επειδή δεν κατήρτισε έντυπες συμβάσεις παροχής υπηρεσιών με τους καταναλωτές και δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά. Από ‘κει και πέρα, με πρόστιμα ύψους 85.500 ευρώ «τιμωρήθηκαν» επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου και ηλεκτρονικά καταστήματα, για μη εκπλήρωση της εγγύησης, για είσπραξη ποσών για αγορά αγαθών τα οποία δεν παραδόθηκαν, για μη αναγνώριση του δικαιώματος της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης στην εξ αποστάσεως σύμβαση εντός της ορισμένης χρονικής προθεσμίας των 14 ημερών.

Επίσης, για την παραπλάνηση των καταναλωτών σχετικά με την τιμή και την διαθεσιμότητα αγαθού, για την παραπλάνηση των καταναλωτών σε σχέση με τα δικαιώματά τους από την νόμιμη εγγύηση και τις υποχρεώσεις του προμηθευτή ηλεκτρονικού καταστήματος  και για μη επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλε ο καταναλωτής μετά από ακύρωση σύμβασης αγοράς αγαθού εξ αποστάσεως.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr