Το Twitter ζητά συγγνώμη διότι στοιχεία χρηστών μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν για διαφημιστικούς σκοπούς

Η Twitter Inc ανακοίνωσε σήμερα ότι τηλεφωνικοί αριθμοί και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που «φορτώνουν» χρήστες του για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του για την ασφάλεια μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν “ακουσίως” για διαφημιστικούς σκοπούς. Ο ιστότοπος πρόσθεσε στην ανακοίνωσή του ότι το θέμα αυτό έχει διορθωθεί από τις 17 Σεπτεμβρίου, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει πόσοι χρήστες του […]

NEWSROOM
Το Twitter ζητά συγγνώμη διότι στοιχεία χρηστών μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν για διαφημιστικούς σκοπούς

Η Twitter Inc ανακοίνωσε σήμερα ότι τηλεφωνικοί αριθμοί και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που «φορτώνουν» χρήστες του για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του για την ασφάλεια μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν “ακουσίως” για διαφημιστικούς σκοπούς.

Ο ιστότοπος πρόσθεσε στην ανακοίνωσή του ότι το θέμα αυτό έχει διορθωθεί από τις 17 Σεπτεμβρίου, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει πόσοι χρήστες του επηρεάστηκαν.

“Ήταν ένα λάθος και ζητούμε συγγνώμη”, αναφέρει η εταιρεία σε ανάρτησή της σε ιστολόγιο (http://bit.ly/2Vpe08H)

Οι εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Twitter και του Facebook, έχουν προκαλέσει την έντονη αντίδραση χρηστών και ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για τον τρόπο με τον οποίο οι πλατφόρμες τους χειρίζονται τα δεδομένα χρηστών.

Το Twitter σημείωσε ότι, όταν διαφημιστές φόρτωσαν τους καταλόγους τους μάρκετινγκ, μπορεί να αντιστοίχισε χρήστε στην πλατφόρμα με τον κατάλογο των διαφημιστών βάσει της διεύθυνσης email ή του τηλεφωνικού αριθμού που είχαν δώσει οι κάτοχοι λογαριασμών.

Η εταιρεία υπογράμμισε ότι οι πληροφορίες αυτές δεν κοινοποιήθηκαν σε τρίτες πλευρές, αλλά ήταν διαθέσιμες εσωτερικά ώστε να επιτραπεί οι χρήστες να λαμβάνουν στοχευμένες διαφημίσεις.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr