112: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
“Από 1ης Ιανουαρίου έχουμε το 112, όπως είχαμε αναφέρει από τον Ιούλιο, ότι θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα που είχε τεθεί, έτσι και γίνεται. Το σύστημα ολοκληρώθηκε. Φυσικά αυτό που πρέπει να τονιστεί ήταν ότι δεν ήταν καθόλου αυτονόητο ότι αυτό θα συνέβαινε, γιατί υπήρχαν πολλές εκκρεμότητες” ανέφερε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης στον realfm 97,8.
Μιλώντας στον Νίκο Χατζηνικολάου τόνισε “τον Ιούλιο το σύστημα του 112 έπαιζε μόνο στο 38% των έξυπνων συσκευών και κάναμε έναν αγώνα δρόμου. Αυτή τη στιγμή είμαστε στο 92% των έξυπνων συσκευών. Δεν έπαιζε σε συσκευές όπως η Apple, η Samsung, και χρειάστηκε να έρθουμε σε απευθείας επικοινωνία μαζί τους ως υπουργείο, ως κυβέρνηση και να κάνουμε πολλές επαφές, τονίζοντας τη διάσταση του επείγοντος για να ολοκληρωθεί αυτό το θέμα”.
“Πρακτικά έχει ένα εισερχόμενο και ένα εξερχόμενο σκέλος. Το εισερχόμενο να μπορεί κανείς να καλεί αυτόν τον αριθμό 112, που δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, είναι μια κλήση χωρίς χρέωση, λειτουργεί εντός της εμβέλειας οποιουδήποτε δικτύου κινητής τηλεφωνίας, οι απαντήσεις μπορούν να γίνουν στα ελληνικά, στα αγγλικά και στα γαλλικά από εξειδικευμένους χειριστές. Γίνεται γεωεντοπισμός σε επίπεδο κεραίας αυτή τη στιγμή, αλλά θα γίνει ακόμη πιο συγκεκριμένο μέσα σε 1-2 μήνες” πρόσθεσε.
“Εμείς ως υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης είμαστε υπεύθυνοι για το τεχνολογικό κομμάτι και παραδίδουμε στην Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Έχει λοιπόν το εξερχόμενο σκέλος που είναι τα μηνύματα. Δεν είναι μηνύματα sms, όπως αυτά που λαμβάνουμε στο κινητό μας. Είναι εμπλουτισμένα μηνύματα, δηλαδή ακούς έναν ιδιαίτερο ήχο, ανάβει το τηλέφωνο, δίνει την αίσθηση του συναγερμού” σημείωσε.
Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr