24ωρη απεργία σε Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ αύριο Πέμπτη

24ωρη απεργία: Αύριο Πέμπτη, 18/11/2021, οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ (ΗΣΑΠ, Μετρό, Τραμ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία με αφορμή το τραγικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ, που κόστισε τη ζωή του εργοδηγού Πέτρου Γιάμαλη και ζητούν την λήψη μέτρων ασφαλείας στους εργασιακούς χώρους. 24ωρη απεργία: Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή του οι εργαζόμενοι:  “Το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε την […]

NEWSROOM
24ωρη απεργία σε Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ αύριο Πέμπτη

24ωρη απεργία: Αύριο Πέμπτη, 18/11/2021, οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ (ΗΣΑΠ, Μετρό, Τραμ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία με αφορμή το τραγικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ, που κόστισε τη ζωή του εργοδηγού Πέτρου Γιάμαλη και ζητούν την λήψη μέτρων ασφαλείας στους εργασιακούς χώρους.

24ωρη απεργία: Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή του οι εργαζόμενοι: 

“Το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε την ζωή στον συνάδελφό μας Πέτρο Γιάμαλη και έναν ακόμα εργαζόμενο να χαροπαλεύει, ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά ατυχήματα, που σημειώνονται σε εργασιακούς χώρους, με εργαζόμενους να θυσιάζονται στον βωμό του κέρδους ανεξέλεγκτων ιδιωτικών συμφερόντων.

Προ ημερών είχε χάσει τη ζωή του ένας εργαζόμενους στις προβλήτες της Cosco, άλλοι τραυματίστηκαν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και αυτή την φορά ο θάνατος «χτύπησε» στη Γραμμή 1 της ΣΤΑ.ΣΥ, με θύμα τον 41χρονο Πέτρο και άλλους τρεις τραυματίες. Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία στον χώρο εργασίας τους.

Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι. Παράλληλα, καλούμε, για μια ακόμα φορά, την Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:

1. Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιόν φορέα;

2. Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιόν;

3. Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;

4. Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιόν ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;

5. Ποιά είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑ.ΣΥ. σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;

Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες. Η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη. Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων”.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ