Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024

Ανάκληση μήνυσης κατά Αυγενάκη: “Θεωρούμε το θέμα λήξαν” λέει η δικηγόρος του 23χρονου υπαλλήλου – “Είναι ικανοποιημένος με τη συγγνώμη” – ΒΙΝΤΕΟ

«Δεν ξυλοκοπήθηκε. Δεν τον ακούμπησε δεν υπήρξε καμία σωματική βλάβη. Ήταν στο πλαίσιο της όλης έντασής επειδή έχασε την πτήση του και ολοκληρώθηκε εκεί», σημείωσε

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Ανάκληση μήνυσης κατά Αυγενάκη: “Θεωρούμε το θέμα λήξαν” λέει η δικηγόρος του 23χρονου υπαλλήλου – “Είναι ικανοποιημένος με τη συγγνώμη” – ΒΙΝΤΕΟ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Η δικηγόρος του υπαλλήλου του αεροδρομίου, μίλησε για την υπόθεση Αυγενάκη μετά την ανάκληση της μήνυσης από την πλευρά του εντολέα της. Όπως επεσήμανε η δικηγόρος του 23χρονου, μιλώντας στο OPEN και το Ώρα Ελλάδος «Έχω ανέγκλητη εντολή, που δηλώνει ότι δεν επιθυμεί τη δίωξη του κύριου Αυγενάκη και δηλώνει την επιθυμία να ανακαλέσει την μήνυση για εξύβριση και απειλή που είχε καταθέσει».

Η ίδια έκανε λόγο για ανακρίβειες που πρέπει να αποκατασταθούν και επέμεινε ότι ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής δεν χειροδίκησε κατά του εντολέα της. «Δεν ξυλοκοπήθηκε. Δεν τον ακούμπησε δεν υπήρξε καμία σωματική βλάβη. Ήταν στο πλαίσιο της όλης έντασής επειδή έχασε την πτήση του και ολοκληρώθηκε εκεί», είπε χαρακτηριστικά.

Όπως ανέφερε, ο πρώην υπουργός συνομίλησε με τον εντολέα της και του ζήτησε συγγνώμη. «Εξήγησε κάποιος λόγους που αφορούν τον ίδιο. Είναι απολυτά ικανοποιημένος και θεώρησε το θέμα λήξαν». Η ίδια απέρριψε το ενδεχόμενο να φοβήθηκε εξαιτίας του στάτους του Λευτέρη Αυγενάκη και πρόσθεσε ότι όταν συνέβη το περιστατικό δεν γνώριζε καν ποιος είναι.

Υπόθεση Αυγενάκη: Η δήλωση του υπαλλήλου

Όπως έγινε γνωστό μέσω των δικηγόρων του υπαλλήλου, ο ίδιος πραγματοποίησε την εξής δήλωση: «Εκείνη την ημέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του.

Ο επιβάτης ήταν ο κ Αυγενάκης τον οποίον δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που παρουσίασαν τα Μέσα.

Ήταν ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης. Έτσι μετά και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου του κ Αυγενάκη, το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταξύ μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη».

Η ανάρτηση του Λ. Αυγενάκη

“Ευχαριστώ τον Παναγιώτη για την κατανόησή του σε ένα ατυχές περιστατικό αλλά και τον συγχαίρω για το θάρρος του να αντισταθεί στην απίστευτη εργαλειοποίησή του από συγκεκριμένους κύκλους που επιζητούν την πολιτική μου εξόντωση. Μετά από 14 ημέρες αδιανόητων υπερβολών και παραπληροφόρησης χαίρομαι που επιτέλους το περιστατικό αυτό κλείνει με τον τρόπο που πρέπει. Οφείλουμε να ορθώσουμε το ανάστημα μας απέναντι στην τοξικότητα που με ευκολία κάποιοι καλλιεργούν και χαίρομαι που ο Παναγιώτης ένας νέος άνθρωπος μας έδειξε τον δρόμο. Λυπάμαι και πάλι για την αναστάτωση που άθελά μου προκάλεσα στον Παναγιώτη. Συνεχίζουμε…”

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ