Απάντηση στον κυκλοφοριακό “Γολγοθά” εκατοντάδων οδηγών: Η αναφορά- αίτημα του δικηγόρου και μέλους της Ένωσης Ποινικολόγων και Μαχόμενων Δικηγόρων, Ε. Γκιγκιλίνη
Οι προτάσεις του προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος.
Στο «κλιμακούμενο καθημερινά (και πλέον σχεδόν όλες τις ώρες της ημέρας) επί τα χείρω κυκλοφοριακό πρόβλημα στους δρόμους της Αθήνας» αναφέρονται οι προτάσεις Γκιγκιλίνη, δικηγόρος και γ.γ. της Ένωσης Ποινικολόγων και Μαχόμενων Δικηγόρων, μέχρι την ανάδειξη νέου Προεδρείου μετά τις πρόσφατες αρχαιρεσίες.
Για το λόγο αυτό κατέθεσε αναφορά- αίτημα προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, υποβάλλοντας συγκεκριμένες προτάσεις για την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας.
«Η κατάσταση είναι καθημερινά τραγική κυρίως στους μεγάλους οδικούς άξονες (Κηφισός, Κηφισίας, ακόμα και Αττική Οδός) με ουρές χιλιομέτρων και μεγάλες καθυστερήσεις, σε βάρος της εργασίας, της οικονομίας, της ελευθερίας αλλά και της ψυχικής υγείας όλων των οδηγών, χωρίς καμία πρόταση, προοπτική, σχέδιο, ελπίδα και λύση».
Οι προτάσεις Γκιγκιλίνη: Ποιες είναι οι δυνατότητες προσωρινής παρέμβασης
Όπως αναφέρει «η λύση πρέπει να προέλθει από μελέτες και αρμόδιους ειδικούς συγκοινωνιολόγους και μπορεί να περιλαμβάνει δομικές παρεμβάσεις (π.χ. μεταφορά στον Ασπρόπυργο των μεταφορικών εταιριών, δεύτερος όροφος στον Κηφισό)».
Τονίζει, όμως, πως μέχρι τότε, «μια προσωρινή παρέμβαση-λύση για να μετριάσει σε ένα βαθμό, το πρόβλημα, θα μπορούσε να ήταν η περιοδική κυκλοφορία των φορτηγών (τουλάχιστον) οχημάτων, ώστε αυτά να μην κυκλοφορούν στους κύριους οδικούς άξονες τις ώρες αιχμής».
Η αναφορά- αίτημα προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
«Παρακολουθώ με θλίψη τους τελευταίους μήνες την έλλειψη αντανακλαστικών, προτάσεων, λύσεων και ενσυναίσθησης της πολιτικής σας ηγεσίας αναφορικά με το κλιμακούμενο καθημερινά (και πλέον σχεδόν όλες τις ώρες της ημέρας) επί τα χείρω κυκλοφοριακό πρόβλημα στους δρόμους της Αθήνας.
Η κατάσταση είναι καθημερινά τραγική κυρίως στους μεγάλους οδικούς άξονες (Κηφισός, Κηφισίας, ακόμα και Αττική Οδός) με ουρές χιλιομέτρων και μεγάλες καθυστερήσεις, σε βάρος της εργασίας, της οικονομίας, της ελευθερίας αλλά και της ψυχικής υγείας όλων των οδηγών, χωρίς καμία πρόταση, προοπτική, σχέδιο, ελπίδα και λύση από το καθ’ύλην αρμόδιο Υπουργείο σας, πλην της διαπιστωτικής και μοιρολατρικής αναφοράς του κ. Οικονόμου, ότι «οι δρόμοι της Αθήνας δεν αντέχουν πλέον τον αριθμό των οχημάτων της».
Προφανώς η λύση πρέπει να προέλθει από μελέτες και αρμόδιους ειδικούς συγκοινωνιολόγους και μπορεί να περιλαμβάνει δομικές παρεμβάσεις (π.χ. μεταφορά στον Ασπρόπυργο των μεταφορικών εταιριών, δεύτερος όροφος στον Κηφισό) μέχρι τότε όμως, μια προσωρινή παρέμβαση-λύση για να μετριάσει σε ένα βαθμό, το πρόβλημα, θα μπορούσε να ήταν η περιοδική κυκλοφορία των φορτηγών (τουλάχιστον) οχημάτων, ώστε αυτά να μην κυκλοφορούν στους κύριους οδικούς άξονες τις ώρες αιχμής.
Η παραπάνω πρόταση μου μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα και δεν νομίζω ότι απαιτεί ιδιαίτερες ρυθμίσεις και παρεμβάσεις, εκτός αν δεν θέλετε να θίξετε διάφορες μεγάλες εταιρίες που λόγω της ενδεχόμενης εφαρμογής του εν λόγω μέτρου, θα αναγκαστούν σε πρόσθετες (πρωινές μάλλον) βάρδιες για τους οδηγούς των».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Εξαρθρώθηκε διεθνές κύκλωμα “carousel” για φοροδιαφυγή άνω των 30 εκατ. ευρώ – 2 συλλήψεις – ΦΩΤΟ Τραγωδία στα Τέμπη: Στις ΗΠΑ μεταφέρεται με ειδική πτήση ο μοναδικός επιζών του 1ου βαγονιού – ΒΙΝΤΕΟ Νέο έκτακτο από την ΕΜΥ: Θυελλώδεις άνεμοι στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας – Που θα σημειωθούν ισχυρές βροχές και καταιγίδες – ΒΙΝΤΕΟ Νέα υπηρεσία ειδοποίησης από τον e-ΕΦΚΑ: Ειδοποίηση των ασφαλισμένων 6 μήνες πριν από τη σύνταξη Καιρός: Απαγορευτικό απόπλου σε αρκετά λιμάνια – Ποια δρομολόγια πλοίων δεν πραγματοποιούνται – ΒΙΝΤΕΟΑκολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr