ΑΠΔΠΧ: «Καμπάνα» 20.000 ευρώ σε εταιρεία για «ενοχλητικά» μηνύματα
Μετά από παρέμβαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα η εταιρεία δήλωσε ότι διέγραψε τα στοιχεία του καταγγέλλοντα κι ότι ότι από αμέλεια του υπαλλήλου δεν διαγράφηκε εκείνη τη στιγμή το τηλέφωνο από τη λίστα, διαβεβαιώνοντας ότι πλέον δεν θα ξαναενοχληθεί.
Αν και ζητούσε την διαγραφή του αριθμού του από την αποστολή μηνυμάτων διαφημιστικού χαρακτήρα, η εταιρεία « κώφευε».
Μετά από παρέμβαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα η εταιρεία δήλωσε ότι διέγραψε τα στοιχεία του καταγγέλλοντα κι ότι ότι από αμέλεια του υπαλλήλου δεν διαγράφηκε εκείνη τη στιγμή το τηλέφωνο από τη λίστα, διαβεβαιώνοντας ότι πλέον δεν θα ξαναενοχληθεί.
Λίγο μετά όμως ο καταγγέλλων επανήλθε στην Αρχή αναφέροντας ότι έλαβε, εν νέου, μήνυμα στον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου για σκοπούς προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας.
Η καταγγελλόμενη απάντησε στην Αρχή ότι η καταγγελία είναι απαράδεκτη, κακόπιστη και αβάσιμη καθώς υπήρχε αρχική έγκριση του καταγγέλλοντος, ο οποίος δεν χρησιμοποίησε τη δυνατότητα απεγγραφής (opt-out) από το SMS, αλλά έστειλε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς την ηλεκτρονική διεύθυνση της εξυπηρέτησης πελατών.
Η Αρχή δεν πείστηκε από τις εξηγήσεις και επέβαλε πρόστιμο 20.000 ευρώ στην εταιρεία για παράβαση του δικαιώματος διαγραφής και για μη ορθή διαδικασία κατά την εκ των υστέρων ικανοποίηση του δικαιώματος .
Διαβάστε εδώ ολόκληρη την απόφαση της Αρχής: 13-2021anonym
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: Προσοχή στις αναρτήσεις στο διαδίκτυο μετά τη διαρροή στο Facebook Έκθεση Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: H πανδημία φέρνει νέες προκλήσεις για τα δικαιώματα των πολιτών και την ιδιωτικότηταΑκολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr