Αργολίδα: Εξαπάτησαν δύο γυναίκες με πρόσχημα το market pass και δήθεν επιστροφή φόρου

Οι αστυνομικοί κατάφεραν να ταυτοποιήσουν τους τρεις δράστες.

NEWSROOM
Αργολίδα: Εξαπάτησαν δύο γυναίκες με πρόσχημα το market pass και δήθεν επιστροφή φόρου

Άλλα δύο περιστατικά τηλεφωνικής απάτης ήρθαν στο  “φως” μετά την εξιχνίαση τους από την Αστυνομία.

Οι δράστες είχαν τηλεφωνήσει σε δύο γυναίκες οι οποίες κατοικούσαν σε διαφορετικές κοινότητες του Δήμου Άργους-Μυκηνών στην Αργολίδα, και προσποιήθηκαν τους υπαλλήλους λογιστικού γραφείου.

Κατάφεραν να τους αποσπάσουν χρήματα από τους λογαριασμούς, στη μία περίπτωση χρησιμοποιώντας ως πρόσχημα τη χορήγηση επιδόματος market pass και στην άλλη υποτιθέμενη επιστροφή φόρου.

Η έρευνα των αστυνομικών απέδωσε καρπούς μετά από δύο μήνες κι έτσι σε συνδυασμό με τα στοιχεία της προανάκρισης κατάφεραν να εξακριβώσουν την ταυτότητα τριών ημεδαπών, στων οποίων τους λογαριασμούς βρέθηκαν τα χρήματα των θυμάτων.

Πρόκειται για δύο 23χρονους και έναν 43χρονο, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για απάτη κατά συναυτουργία και διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου.

Περιστατικά τηλεφωνικής απάτης: Οι συμβουλές της ΕΛΑΣ

  • Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι προσπαθήσουν να σας πείσουν για την καταβολή χρηματικού ποσού, με το πρόσχημα επείγουσας ανάγκης συγγενικού – φιλικού προσώπου (π.χ. νοσηλεία σε νοσοκομείο). Το ίδιο μπορεί να προσπαθήσουν και τηλεφωνικά. Για τους ίδιους λόγους να μην ενδίδετε σε προτροπές για συνάντηση (ραντεβού κ.λπ.).
  • Σε περιπτώσεις που άγνωστοι επικαλούνται έκτακτη ανάγκη γνωστού – συγγενικού σας προσώπου, να επιδιώκετε πάντα οι ίδιοι να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με το γνωστό – συγγενικό σας πρόσωπο, προς επιβεβαίωση των όσων επικαλούνται. Η επικοινωνία να γίνεται με δικό σας τηλέφωνο και κατόπιν δικής σας πρωτοβουλίας και να μην δέχεστε να μιλάτε με άτομο, το οποίο κάλεσαν οι άγνωστοι.
  • Σε κάθε περίπτωση, να δηλώνετε ότι δεν πρόκειται να παραδώσετε χρήματα, εάν δεν εμφανιστούν οι γνωστοί – συγγενείς σας.
  • Να μην δέχεστε σε καμία περίπτωση άγνωστα άτομα να σας οδηγήσουν σε Πιστωτικό Κατάστημα ή ΑΤΜ για ανάληψη χρηματικού ποσού.
  • Να μην πείθεστε εύκολα από άτομα, τα οποία σας “ πλησιάζουν” ως γνωστοί συγγενικών – φιλικών προσώπων.
  • Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε άγνωστα άτομα που επιχειρούν με διάφορα προσχήματα και τεχνάσματα να εισέλθουν στην οικία σας.
  • Να μην πείθεστε από άγνωστους, οι οποίοι εμφανίζονται ως υπάλληλοι Δημόσιας Υπηρεσίας ή άλλου φορέα για την επιδιόρθωση κάποιου τεχνικού προβλήματος, εάν δεν τους έχετε εσείς προηγουμένως καλέσει.
  • Να μην πείθεστε όταν άγνωστοι σας ζητούν να καταβάλλετε χρήματα για οφειλές γνωστών ή συγγενικών προσώπων σε δημόσιες υπηρεσίες ή σε καταστήματα – εταιρείες για αγορά αγαθών – προσφορά υπηρεσιών.
  • Επισημαίνεται ότι από νοσοκομεία ή από δημόσιες υπηρεσίες δεν χρησιμοποιείται η πρακτική υπάλληλοί τους να μεταβαίνουν σε οικίες ή σε δημόσιους χώρους και να ζητούν από πολίτες την καταβολή χρημάτων για υπηρεσίες που παρέχουν.
  • Να έχετε πάντα διαθέσιμους τους τηλεφωνικούς αριθμούς, με τους οποίους πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση ανάγκης (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Νοσοκομεία, στενοί συγγενείς κ.α.).
  • Να ενημερώνετε πάντα τις αστυνομικές Αρχές, ακόμη και σε περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος σας.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr