COVID-19: Πάνω από 800 καταγγελίες για απάτες από e-shops, καταγγέλλει ο Συνήγορος του Καταναλωτή
Θύματα επιτήδειων έπεσαν στη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού εκατοντάδες πολίτες, καθώς έκρηξη αναφορών και καταγγελιών καταγράφηκε κατά τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, όπως δήλωσε στον Θέμα 104,6 ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λευτέρης Ζαγορίτης.
Μιλώντας στους Βασίλη Αδαμόπουλο και Γιάννη Μακρυγιάννη, “έχουμε περισσότερες από 700-800 αναφορές αυτής της κατηγορίας και κάθε μέρα αυξάνονται” υποστήριξε ο κ. Ζαγορίτης αναφορικά με καταγγελίες για το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι οποίες προστέθηκαν στον “κατάλογο” παραπόνων και καταγγελιών κατά την πανδημία, όπου μεταξύ άλλων καταγράφηκαν προβλήματα αναφορικά με ακυρώσεις πτήσεων και οργανωμένων σχολικών εκδρομών, δίδακτρα και “ανάμεσα σε αυτά και το θέμα του ηλεκτρονικού εμπορίου”.
“Εμείς ετοιμαζόμαστε να καταθέσουμε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, μηνυτήριες αναφορές” γνωστοποίησε στο Θέμα 104,6 ο κ. Ζαγορίτης, σημειώνοντας παράλληλα πως αυτές οι εταιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shops) “από την αρχή είχαν σκοπό να χρησιμοποιήσουν την μέθοδο των ελκυστικών προϊόντων”. Στο πλαίσιο αυτό, “3 εταιρίες έχουν καταβάσει ρολά και ερευνούμε άλλες δύο περιπτώσεις, καθώς εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι να πάρουν πίσω οι καταναλωτές τα χρήματά τους” σχολίασε ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Στις πρώτες θέσεις των καταγγελιών βρίσκονται έξυπνα κινητά, ηλεκτρονικοί υπολογιστές και τάμπλετ, με τον κ. Ζαγορίτη να συστήνει στο εξής στους καταναλωτές “να μην προπληρώνουν”, προκρίνοντας ως τρόπο αγοράς στο ηλεκτρονικό εμπόριο την αντικαταβολή.
Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr