Δήμος Σπετσών: Κρίσιμη συνεδρίαση του Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων για τη συνέχιση ή μη των εργασιών φωτισμού του περιφερειακού δικτύου
Αυτό το εξαιρετικά σημαντικό, και τόσο επίκαιρο με αυτά που συμβαίνουν σε όλη τη χώρα, με τα τροχαία δυστυχήματα, θέτει ένα κομβικό ερώτημα για το ποια μέλη του Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων θα αναλάβουν με την αρνητική ψήφο τους τις επιπτώσεις στην οδική ασφάλεια από τη μη συνέχιση των εργασιών φωτισμού του περιφερειακού δικτύου.
Την ώρα που σε όλη τη χώρα η οδική ασφάλεια έχει αναχθεί σε κεντρικό ζήτημα, δεδομένου ότι καθημερινά χάνονται ανθρώπινες ζωές στην άσφαλτο, ένα εμβληματικό και απολύτως αναγκαίο έργο για την ασφάλεια του οδικού δικτύου στο Δήμο Σπετσών τίθεται υπό αμφισβήτηση προκαλώντας ερωτηματικά.
Ποιος, λοιπόν, θα αναλάβει τις επιπτώσεις στην οδική ασφάλεια και την ευθύνη της παύσης εργασιών του ηλεκτροφωτισμού της Περιφερειακής οδού των Σπετσών;
Αυτό το ερώτημα προκύπτει για την αυριανή συνεδρίαση του Κεντρικού Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων, που θα αποφανθεί αν θα πρέπει να σταματήσουν οριστικά οι εργασίες σε ένα έργο υψηλής σημασίας για την οδική ασφάλεια, που έρχεται να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της νυχτερινής οδήγησης, όπως το περιορισμένο βάθος ορατότητας, η ανικανότητα διάκρισης του περιβάλλοντος χώρου κ.ά., σε ένα οδικό δίκτυο με πολλές κατασκευαστικές παθογένειες σε συνδυασμό με τις έντονες δυσχέρειες του εδαφικού ανάγλυφου σε όλο το μήκος του.
Το έργο έχει μελετηθεί και δημοπρατηθεί από τον Δήμο Σπετσών και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης στο οποίο εντάχθηκε έχοντας ως σκοπό τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας της περιφερειακής οδού στο νησί των Σπετσών και μείωση του αριθμού των Τροχαίων Ατυχημάτων.
Όμως, παρά την εκ των άνω καταφανή ωφελιμότητα του έργου, βάσει της οποίας αποφασίστηκε να υλοποιηθεί και να χρηματοδοτηθεί, και ενώ βρίσκεται σε φάση προχωρημένης υλοποίησης, έχει τεθεί θέμα συνέχισης – ολοκλήρωσης των εργασιών στο Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων.
Πώς άραγε μπορεί να στοιχειοθετηθεί μια ψήφος διακοπής των εργασιών, όταν στρέφεται κατά της βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στους δρόμους και ενέχει ουσιαστικά μεγάλη ευθύνη μέχρι και σε προσωπικό επίπεδο σε περίπτωση ατυχήματος;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέες μαρτυρίες για το κύκλωμα προστασίας: “Είχε υπερβολική φύλαξη το αρχηγείο” Θεσσαλονίκη: Την Παρασκευή στο Αυτόφωρο ο 38χρονος οδηγός – Θα παραμείνει υπό κράτηση Δικαστική απόφαση για τη φονική πλημμύρα στη Μάνδρα: Αναίρεση ζητάει η Εισαγγελία του Άρειου Πάγου Πράσινο φως από τη Χαμάς – Μέσα στο επόμενο 24ωρο η υπογραφή της εκεχειρίαςΑκολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr