Εδώ και ένα χρόνο είχε ζητήσει την προστασία των Αρχών ο Δ. Λιότσιος- Τι έλεγε στη μήνυση που κατέθεσε τον Σεπτέμβριο του 2019
Την προστασία της σωματικής του ακεραιότητας από τα αρμόδια όργανα της πολιτείας ζητούσε ο επιπυραγός Δημήτρης Λιότσιος ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Στην αναφορά που κατέθεσε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών στις 16 Σεπτεμβρίου του 2019 ο αξιωματικός της Πυροσβεστικής περιγράφει το «περίεργο» πρόβλημα που παρουσιάστηκε στη μηχανή του στις 3 Μαρτίου του 2019 το οποίο […]
Την προστασία της σωματικής του ακεραιότητας από τα αρμόδια όργανα της πολιτείας ζητούσε ο επιπυραγός Δημήτρης Λιότσιος ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Στην αναφορά που κατέθεσε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών στις 16 Σεπτεμβρίου του 2019 ο αξιωματικός της Πυροσβεστικής περιγράφει το «περίεργο» πρόβλημα που παρουσιάστηκε στη μηχανή του στις 3 Μαρτίου του 2019 το οποίο θα μπορούσε να τον στείλει στον «άλλο κόσμο». Κάποιο ανθρώπινο χέρι, όπως κατέληξε και η αντιπροσωπεία, είχε «πειράξει» το παξιμάδι ασφαλείας του πίσω άξονα με συνέπεια κι ενώ ήταν εν κινήσει να φύγει η αλυσίδα. Ευτυχώς, όπως λέει ο ίδιος στην αναφορά του, τη στιγμή που έγινε αυτό κινούνταν με πολύ μικρή ταχύτητα. Η δολιοφθορά σημειώθηκε λίγους μήνες μετά την επίμαχη συνομιλία του με τον τέως αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος Βασίλη Ματθαιόπουλο κι ενώ ήδη είχε καταθέσει την πραγματογνωμοσύνη του για την τραγωδία στο Μάτι με τους 102 νεκρούς από τις 24 Σεπτεμβρίου του 2018, τρεις ημέρες μετά την επίμαχη συνομιλία.
Η αναφορά
Όπως περιγράφει στην αναφορά: «Την 03-03-2019 ημέρα Κυριακή κατά τις πρωινές προς μεσημβρινές ώρες ξεκίνησα από την οικία μου στη Νέα Φιλαδέλφεια με την ιδιωτική μου μοτοσυκλέτα να μεταβώ αρχικά στην Λέσχη Αξιωματικών στη ΓΑΔΑ ( Λ. Αλεξάνδρας ) για φαγητό , και εν συνεχεία βόλτα με την μοτοσυκλέτα μου.Όπως και έκανα μετά την απομάκρυνσή μου από τη ΓΑΔΑ μετέβηκα στο κέντρο της Αθήνας κάνοντας βόλτα και πίνοντας καφέ μέχρι τις απογευματινές έως τις βραδινές ώρες ώσπου αποφάσισα να γυρίσω στην οικία μου.
Εν συνεχεία και αφού ξεκίνησα με κατεύθυνση προς αυτή, ακολουθώντας το δρομολόγιο Ιερά Οδός – Λεωφόρος Κηφισού ρεύμα προς Λαμία με φυσιολογική ταχύτητα, στην έξοδο από τη Λεωφόρο Κηφισού, στη γέφυρα της Αύρας με πορεία προς Ν. Φιλαδέλφεια μετά από τα φανάρια της Λεωφόρου Δεκελείας με κατεύθυνση προς την οικία μου, 200 μέτρα πριν από αυτή , ένοιωσα ξαφνικά να χάνω τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας μου και να ακινητοποιείται. Πανικοβλημένος εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα ότι είχε φύγει από την αρχική της θέση η αλυσίδα κίνησης . Ευτυχώς η ταχύτητα που κινούμουν στο συγκεκριμένο σημείο του δρόμου ήταν πολύ χαμηλή έως μηδενική κάτι το οποίο συνετέλεσε καθοριστικά για την ίδια μου τη ζωή , διότι εάν συνέβαινε τρία λεπτά νωρίτερα όπου κινούμουν στην Εθνική Οδό είναι βέβαιο ότι σήμερα δε θα ήμουν σε θέση να αποτυπώσω τα γραφόμενα.
Αμέσως μετά την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας τηλεφώνησα στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της HONDA στη Ν.Μάκρη ο οποίος διαθέτει και εξουσιοδοτημένο συνεργείο και από όπου έγινε η αγορά της μοτοσυκλέτας.
Άμεσα ανταποκρίθηκε ο αντιπρόσωπος της επιχείρησης στο κάλεσμα μου , του εξήγησα ταραγμένος τι συνέβη ακριβώς και απάντησε να μεταφέρω την μηχανή στο συνεργείο διότι κάτι τέτοιο είναι απίθανο έως αδύνατο να συμβεί υπό φυσιολογικές συνθήκες….Κατά τον επιτόπου έλεγχο από τους υπευθύνους μηχανικούς της αντιπροσωπείας και αφού παρελήφθη από αυτούς διαπιστώθηκε ότι είχε εξαχθεί από την αρχική της θέση η αλυσίδα κίνησης .
Κατόπιν και κατά την διαδικασία επανατοποθέτησης της αλυσίδας διαπιστώθηκε επίσης από τους ιδίους ότι είχε χαλαρώσει-ξεσφίξει το κεντρικό παξιμάδι σύσφιξης του πίσω άξονα, γεγονός που προκάλεσε την εξαγωγή της αλυσίδας όπως αναλυτικά αναφέρεται στην επισυναπτόμενη τεχνική έκθεση του συνεργείου . Επανατοποθετήθηκε η αλυσίδα εν τέλει και διαπιστώθηκε επίσης ότι δεν υπήρχε κάποια βλάβη ή αστοχία υλικού που θα μπορούσε να δικαιολογεί τη χαλάρωση σύμφωνα πάντα και με την τεχνική έκθεση του Επίσημου Συνεργείου της HONDA .
Έπειτα από την επανατοποθέτηση της αλυσίδας κίνησης και χωρίς να έχει αλλαχθεί ή τοποθετηθεί κάποιο νέο ανταλλακτικό , μου συστήθηκε από την αντιπροσωπεία να επισκέπτομαι το συνεργείο προς έλεγχο τόσο της αλυσίδας όσο και του πίσω άξονα κάθε 500 χλμ μέχρι την επόμενη τακτική συντήρηση για τη διαβεβαίωση ότι δεν υπάρχει κάποια αστοχία υλικού που να σχετίζεται με το προαναφερθέν γεγονός. Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες των υπευθύνων μηχανικών της Αντιπροσωπείας και πριν προβώ σε οποιαδήποτε ενέργεια μέχρι τη διαβεβαίωση για το τι συνέβη τελικά, κατά τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν έως και την τακτική συντήρηση η οποία έγινε την 05-09-2019 δεν παρατηρήθηκε κανένα πρόβλημα στη λειτουργία τόσο στην αλυσίδα κίνησης όσο και στη σύσφιξη του πίσω άξονα.
Συμπερασματικά μετά από όλη αυτή την δοκιμαστική περίοδο, και σύμφωνα με την τεχνική έκθεση των μηχανικών του επίσημου Αντιπροσώπου της ΗONTA κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η χαλάρωση του πίσω άξονα οφείλεται σε ανθρώπινο παράγοντα καθώς το συγκεκριμένο παξιμάδι διαθέτει τεχνολογία ασφαλείας . Όπως και ότι κατά την εμφάνιση του συγκεκριμένου προβλήματος( χαλάρωση στο παξιμάδι κίνησης) η μοτοσυκλέτα αδυνατεί να κινηθεί για αποστάσεις μεγαλύτερες των 50 έως 100 χιλιομέτρων.Καθώς επίσης ότι η προαναφερόμενη ενέργεια εμπεριέχει σημαντικούς κινδύνους για την ασφάλεια και κατ επέκταση τη ζωή των αναβατών , διότι μπορεί να προκαλέσει μπλοκάρισμα του πίσω τροχού με αποτέλεσμα την ανατροπή της μοτοσυκλέτας. Aξίζει να αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έχει αγορασθεί καινούρια από την προαναφερόμενη εταιρία στις 02/11/2017 και η αξία της ξεπερνά τις 14.000 ΕΥΡΩ , η οποία συντηρείται συστηματικά βάση των οδηγιών που προβλέπονται από την κατασκευάστρια εταιρία ( Honda Motor japan).
Ως εκ τούτου είναι βέβαιο πλέον ότι η ως άνω παρέμβαση ανθρώπινου παράγοντα στο παξιμάδι ασφαλείας του πίσω άξονα όπως αναφέρει και επισήμως η αντιπροσωπεία με την τεχνική της έκθεση , είναι αποτέλεσμα επαγγελματία-ες με σκοπό την πρόκληση θανατηφόρου ατυχήματος και κατά συνέπεια τη φυσική μου εξόντωση , καθώς με μια μέση ταχύτητα κινούμενη μια μοτοσυκλέτα συμβεί παρόμοιο γεγονός το μόνο που είναι βέβαιο για τον αναβάτη είναι ο σίγουρος θάνατος, διότι είναι από τις περιπτώσεις όπου δεν μπορεί να αντιδράσει κανείς σε αυτή την έκτακτη και μη αποτρεπτική κατάσταση , μπλοκάροντας η αλυσίδα στα γρανάζια και προκαλώντας επιτόπου ακινητοποίηση του τροχού της μοτοσυκλέτας με αποτέλεσμα ο αναβάτης να εκσφενδονιστεί από αυτή.
Επίσης θα τολμήσω να παρομοιάσω το συγκεκριμένο σημείο σύσφιξης του πίσω άξονα με ένα ποδήλατο καθώς είναι ίδιας φιλοσοφίας ο τρόπος συγκράτησης του πίσω άξονα-τροχού , όπου όλοι μας είχαμε ή έχουμε και ότι χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση είναι αδύνατον να χαλαρώσει από μόνο του το παξιμάδι, πόσο μάλιστα σε μία μοτοσυκλέτα όπως η συγκεκριμένη που η αξία της ξεπερνά τις 14.000 ΕΥΡΩ .
Τέλος σας διαβεβαιώνω ότι στη μέχρι τώρα πορεία της ζωής μου , δεν έχω και δεν είχα διαφορές ή προστριβές με οποιονδήποτε για ιδιωτικές – προσωπικές υποθέσεις μη γνωρίζοντας ποιος ή ποιοι και για ποιους λόγους προέβησαν σε αυτή την εγκληματική ενέργεια με σκοπό την εξόντωση μου .
Επιθυμώ την προστασία της σωματικής μου ακεραιότητας από τα αρμόδια όργανα της πολιτείας από τυχόν νέες απόπειρες εις βάρος της ζωής μου. Καθώς και την ποινική δίωξη και τιμωρία κατά παντός υπευθύνου για την απόπειρα της ως άνω εγκληματικής ενέργειας»
Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr