Εικόνες ντροπής σε αφύλακτες διαβάσεις του ΟΣΕ στον άξονα Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Σεκιούριτι σε ρόλο… τροχονόμου – ΒΙΝΤΕΟ

"Πρέπει επιτέλους κάποιος να μας ακούσει, διότι ένα χρόνο μετά τα Τέμπη η κατάσταση στον ΟΣΕ παραμένει δραματική, ίσως χειρότερα από ό, τι ήταν πριν την τραγωδία", δήλωσε ο μηχανοδηγός που εκτελούσε το εν λόγω δρομολόγιο.

NEWSROOM
Εικόνες ντροπής σε αφύλακτες διαβάσεις του ΟΣΕ στον άξονα Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Σεκιούριτι σε ρόλο… τροχονόμου – ΒΙΝΤΕΟ

Σοβαρή καταγγελία βλέπει το φως της δημοσιότητας, σχετικά με τρεις κύριες αφύλακτες διαβάσεις στον άξονα Θεσσαλονίκη-Σέρρες.

Η αιτιολογία που δίνει ο ΟΣΕ είναι ότι δεν βρίσκει ανταλλακτικά για τον μηχανισμό που ενεργοποιεί το σύστημα ασφαλείας, δηλαδή να κατέβουν οι μπάρες τη στιγμή που διέρχεται η επιβατική αμαξοστοιχία.

Στο βίντεο απεικονίζεται ο μηχανοδηγός μειώνει την ταχύτητα ενώ πλησιάζει προς την αφύλακτη -αλλά πολυσύχναστη κυρίως για φορτηγά- διάβαση και δευτερόλεπτα αργότεραένας εργαζόμενος-σεκιούριτι κατεβαίνει από το τρένο και μπαίνει σε ρόλο τροχονόμου, εξασφαλίζοντας την ομαλή διέλευση της επιβατικής αμαξοστοιχίας και ταυτόχρονα ενημερώνει τους διερχόμενους οδηγούς οχημάτων να περιμένουν.

Σύμφωνα με πληροφορίες στο thesstoday.grστον άξονα Θεσσαλονίκη-Σέρρες, οι τρεις κύριες διαβάσεις παραμένουν εκτός λειτουργίας και αφύλακτες από τις 15 Δεκεμβρίου του 2023.

Τους τελευταίους 3 μήνες, και παρά τις ενστάσεις των μηχανοδηγών, η εταιρεία ανανεώνει διαρκώς τη διορία για τη διόρθωση του ζητήματος: Από τα τέλη Ιανουαρίου μεταφέρθηκε στις 15 Φλεβάρη, μετά στα τέλη Φλεβάρη και τώρα ενημερώθηκαν για μια νέα, άγνωστη ημερομηνία και ενώ τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά με κίνδυνο ατυχημάτων.

Αφύλακτες διαβάσεις στον άξονα Θεσσαλονίκη-Σέρρες: Ο κίνδυνος σε περίπτωση βροχής

Ο μηχανοδηγός που εκτελεί το εν λόγω δρομολόγιο εξηγεί ότι σε περίπτωση βροχής και εξαιτίας της ολισθηρότητας στις γραμμές, το σενάριο θα μπορούσε να ήταν τελείως διαφορετικό.

Φωνάζουμε για αυτό το ζήτημα εδώ και πόσους μήνες. Είναι μια συνηθισμένη, καθημερινή εικόνα. Πλέον, γνωρίζουμε και εμείς όσο και οι οδηγοί των φορτηγών το πώς θα κινηθούμε. Πάντα μειώνουμε ταχύτητα πριν πλησιάσουμε προς τη συγκεκριμένη διάβαση, η οποία είναι η μεγαλύτερη και πιο πολυσύχναστη στον συγκεκριμένο άξονα. Επειδή έχουμε δει στο παρελθόν μηχανοδηγούς να μην μπορούν να ακινητοποιήσουν εγκαίρως τις αμαξοστοιχίες από το σύστημα πέδησης λόγω της ολισθηρότηταςυπάρχει ο φόβος σε περίπτωση βροχής να προκληθούν ατυχήματα. Πρέπει επιτέλους κάποιος να μας ακούσει, διότι ένα χρόνο μετά τα Τέμπη η κατάσταση στον ΟΣΕ παραμένει δραματική, ίσως χειρότερα από ό, τι ήταν πριν την τραγωδία”, υποστήριξε χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr