Εξεταστική για Τέμπη – Δ. Τσοτσορός: “Η πιθανότητα δυστυχήματος θα είχε ελαχιστοποιηθεί εάν ‘τηρούνταν απαρέγκλιτα’ ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας” – ΦΩΤΟ

"Από όσο γνωρίζω, ο ΟΣΕ είχε εκδώσει έγγραφο ότι όλες οι χαράξεις θα πρέπει να γίνονται αυτόματα", τόνισε ο προϊστάμενος της διεύθυνσης έργων της ΕΡΓΟΣΕ.

NEWSROOM
Εξεταστική για Τέμπη – Δ. Τσοτσορός: “Η πιθανότητα δυστυχήματος θα είχε ελαχιστοποιηθεί εάν ‘τηρούνταν απαρέγκλιτα’ ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας” – ΦΩΤΟ

“Η πιθανότητα δυστυχήματος θα είχε ελαχιστοποιηθεί εάν λειτουργούσε το ERTMS και ‘τηρούνταν απαρέγκλιτα’ ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας”, κατέθεσε στην εξεταστική επιτροπή για τα Τέμπη ο προϊστάμενος της διεύθυνσης έργων της ΕΡΓΟΣΕ, Δ. Τσοτσορός.

Όπως δήλωσε, “το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) είναι ο συνδυασμός του Συστήματος Κινητών Επικοινωνιών για Σιδηροδρόμους (GSMR) και του Συστήματος Ελέγχου Αμαξοστοιχιών (ETCS), τα οποία, όπως είπε, είχαν παραδοθεί από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ”.

Ερωτηθείς για τα αίτια του δυστυχήματος της 28ης Φεβρουαρίου 2023, ο κ. Τσοτσορός είπε ότι “είχε ολοκληρωθεί σηματοδότηση τη συγκεκριμένη ημέρα από το Παλαιοφάρσαλο μέχρι και τη Λάρισα και είχε παραδοθεί με διοικητική παραλαβή προς χρήση στον ΟΣΕ”.

eurokinissi

Εξεταστική για Τέμπη: “Από όσο γνωρίζω, ο ΟΣΕ είχε εκδώσει έγγραφο ότι όλες οι χαράξεις θα πρέπει να γίνονται αυτόματα”, δήλωσε ο Τσοτσορός

“Από όσο γνωρίζω, ο ΟΣΕ είχε εκδώσει έγγραφο ότι όλες οι χαράξεις θα πρέπει να γίνονται αυτόματα”. Ειδικότερα για την τηλεδιοίκηση Λάρισας, είπε ότι “όταν έπιασε η φωτιά στη (θέση) Ζάχαρη καταστράφηκε ολοσχερώς η κεραμοσκεπή, κι από όσο γνωρίζω η φωτιά έπιασε στο χώρο όπου ήταν οι μπαταρίες και το σύστημα τροφοδοσίας”.

Όσο για τον χρόνο που απαιτείτο από τον ΟΣΕ για να αποκαταστήσει τις ζημιές, είπε ότι “θα μπορούσε να το πράξει μέσα σε δύο με τέσσερις μήνες”.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr