Εξεταστική για Τέμπη-Σπ. Καραβάκης: “Εμείς προσπαθήσαμε να τελειώσουμε το έργο το συντομότερο δυνατόν”, κατέθεσε για τη σύμβαση 717

"Από τον Σεπτέμβρη του ‘18 δεν υπήρχε κανένας λόγος να μην προχωρά η συμπληρωματική σύμβαση", τόνισε ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας TOMH-ALSTOM.

NEWSROOM
Εξεταστική για Τέμπη-Σπ. Καραβάκης: “Εμείς προσπαθήσαμε να τελειώσουμε το έργο το συντομότερο δυνατόν”, κατέθεσε για τη σύμβαση 717

Επίθεση κατά του Μ. Παναγιώτου και Χ. Κατσιούλη, στελεχών του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ πραγματοποίησε στην εξεταστική επιτροπή για τα Τέμπη, ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας TOMH-ALSTOM, Σπύρος Καραβάκης, για τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση της σύμβασης 717 (Τηλεδιοίκηση).

Πιο ειδικά, ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας TOMH-ALSTOM, κατέθεσε ότι “ο πρώην αρχιμηχανικός του ΟΣΕ, Μάνος Παναγιώτου, είναι ουσιαστικά πίσω από όλες τις επερωτήσεις του κ. Νικολόπουλου που από το 2005 δεν έκανε τίποτα άλλο από το να μας φέρνει μπροστά σε διαδικασίες νομικές. Μας πήγε δύο φορές σε δικαστήρια και στα δύο αθωώθηκαν τα στελέχη των κοινοπραξιών του ΑΚΤΩΡΑ με εισαγγελική πρόταση”.

Εξεταστική για Τέμπη: “Εμείς προσπαθήσαμε να τελειώσουμε το έργο το συντομότερο δυνατόν”

Όσον αφορά την επίμαχη σύμβαση 717, ήταν κατηγορηματικός: “Εμείς προσπαθήσαμε να τελειώσουμε το έργο το συντομότερο δυνατόν”.

Eurokinissi

“Κακό είναι ότι γνώριζε και δεν ανέφερε στα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής τα προβλήματα που είχε η προηγούμενη κατασκευή”, ανέφερε συγκεκριμένα για τον υπάλληλο της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστο Κατσιούλη, κατηγορώντας τον ότι δεν ενημέρωσε ως όφειλε την επιτροπή καταγραφής για τα προβλήματα που υπήρχαν.

Σχετικά με τα συστήματα στα οποία ο κ. Κατσιούλης επέμενε ότι δεν έπρεπε να αντικατασταθούν, ο κ. Καραβάκης τόνισε ότι “ήταν εξαιρετικά αμφίβολο αν υπήρχαν τα ανταλλακτικά τους στο εμπόριο, διευκρινίζοντας ότι η ίδια η ΕΡΓΟΣΕ απευθύνθηκε στην Bombardier για να ρωτήσει για τα ανταλλακτικά και της απάντησε ότι δεν μπορούν να διατεθούν. Εγώ άλλωστε πρότεινα να αντικατασταθούν τα συγκεκριμένα συστήματα με άλλα πιο σύγχρονα, διαφορετικής εταιρείας”.

Ειδική αναφορά έκανε επίσης στα προβλήματα που προκύπταν από το γεγονός ότι την περίοδο ’16 – ’18, η διευθύνουσα υπηρεσία της ΕΡΓΟΣΕ άλλαξε τέσσερις φορές.

Ως προς τις καθυστερήσεις της σύμβασης την περίοδο εκείνη, ανέφερε ότι “δυσκόλευαν το έργο της κοινοπραξίας. Από τον Σεπτέμβρη του ‘18 δεν υπήρχε κανένας λόγος να μην προχωρά η συμπληρωματική σύμβαση. Ο κ. Κατσιούλης πρέπει να ζητήσει συγγνώμη από τους συναδέλφους του στην ΕΡΓΟΣΕ για τα προβλήματα που τους προκάλεσε”.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr