«Φύλο και εκπροσώπηση στα ελληνικά ΜΜΕ»: Τι δείχνει έρευνα του ΕΚΚΕ

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 83,1% είναι άντρες και το 16,9% είναι γυναίκες.

NEWSROOM
«Φύλο και εκπροσώπηση στα ελληνικά ΜΜΕ»: Τι δείχνει έρευνα του ΕΚΚΕ

Έντονη ανισότητα παρατηρείται μεταξύ ανδρών και γυναικών στη δημόσια παρουσία πολιτικών αλλά και ειδικών και σχολιαστών στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης, με οκτώ στους δέκα να είναι άντρες.

Αυτό προκύπτει από έρευνα του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) με θέμα «Φύλο και εκπροσώπηση στα ελληνικά ΜΜΕ», τα ευρήματα της οποίας, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση, παρουσιάστηκαν στην πρόσφατη εκδήλωση του Ιδρύματος Heinrich Böll που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, στη δημόσια παρουσία πολιτικών, αλλά και ειδικών και σχολιαστών στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης το 83,1% είναι άντρες και το 16,9% είναι γυναίκες.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΕΚΚΕ, στόχος του έργου είναι η καταγραφή, μέτρηση και αξιολόγηση της δημόσιας παρουσίας ανδρών και γυναικών πολιτικών, αλλά και ειδικών και σχολιαστών, στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης, με έμφαση σε τηλεοπτικούς σταθμούς και εφημερίδες.

Αντικείμενο μελέτης του έργου ήταν η προεκλογική περίοδος των Ευρωεκλογών του Ιουνίου του 2024 και όλα τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν ψηφιοποιηθεί και βρίσκονται στην ανοιχτής πρόσβασης εφαρμογή του ΕΚΚΕ socioscope, στον ακόλουθο σύνδεσμο.

Όπως σημειώνει το ΕΚΚΕ, στην τρέχουσα εφαρμογή παρουσιάζονται τα δεδομένα που καταγράφηκαν από επτά τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας: έναν δημόσιο (ΕΡΤ 1) και έξι ιδιωτικούς (ΑΛΦΑ, ΑΝΤΕΝΝΑ, ΜΕΓΚΑ, ΟΠΕΝ, ΣΚΑΙ, ΣΤΑΡ) κατά το χρονικό διάστημα 10/05/2024 – 07/06/2024.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr