Για κάθε μέρα που καθυστερεί ο κούριερ υπάρχει δικαίωμα αποζημίωσης 6 ευρώ
Η Γενική Γραμματέας του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών, Ευαγγελία Κεκελέκη, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές και τόνισε πως για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται 6 ευρώ.
Όλες οι μεταφορικές στην Ελλάδα, τις τελευταίες εβδομάδες έχουν φρακάρει, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των δεμάτων.
Αυτός ήταν άλλωστε και ένας λόγος που η κυβέρνηση αποφάσισε να καταφύγει στην επιλογή του click away, με την ελπίδα οτι θα καταφέρει να μειωθεί ο όγκος των αποστολών.
Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών), Ευαγγελία Κεκελέκη, μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές .
Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».
Η κα Κεκελέκη τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. «Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» είπε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
200 ευρώ για ασκούμενους και νέους δικηγόρους Προειδοποίηση Κικίλια : Στο “κόκκινο” 11 περιοχές -Μαραθώνια σύσκεψη ενημέρωσης για το εμβόλιο «Ναι» από τη Βουλή στην άρση ασυλίας του Παύλου Πολάκη – Πολάκης : Θα σας ρίξουμεΑκολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr