Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Η Coral συμμετέχει στην εθνική εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών με προσφορές στα πρατήρια Shell

Συναρπαστικές δράσεις και ανταμοιβές περιμένουν τους πελάτες στα πρατήρια Shell από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου.

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Η Coral συμμετέχει στην εθνική εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών με προσφορές στα πρατήρια Shell Coral

Στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής της για την ενίσχυση της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας των πελατών, η Coral Α.Ε. – Shell Licensee ανακοινώνει τη συμμετοχή της στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Η συμμετοχή της Coral στον εορτασμό αυτής της εβδομάδας αναδεικνύει την πεποίθησή της ότι η εξυπηρέτηση δεν αποτελεί απλώς μια λειτουργική αναγκαιότητα, αλλά τον πυρήνα της ταυτότητας της εταιρείας. Οι δράσεις που έχουν προγραμματιστεί για την εβδομάδα αυτή επιβεβαιώνουν αυτή τn δέσμευση στην παροχή άριστης εξυπηρέτησης.

Με στόχο να δοθεί περαιτέρω έμφαση στην άποψη και την εκτίμηση των πελατών, οι συμμετέχοντες στην έρευνα “Voice of the Customer” θα ανταμείβονται με επιπλέον πόντους επιβράβευσης στην κάρτα allSmart.

Με την προσφορά 1+1 καφέ, οι πελάτες θα μπορούν να μεταφέρουν τη θετική ενέργεια της εβδομάδας προσφέροντας τον επιπλέον καφέ που θα δικαιούνται σε έναν φίλο, συνάδελφο ή αγαπημένο τους πρόσωπο.

Τέλος, τα Social Media της Coral θα φιλοξενήσουν συναρπαστικούς διαγωνισμούς, δίνοντας την ευκαιρία σε όσους συμμετέχουν να κερδίσουν gift cards για αγορές στα πρατήρια Shell και στο Allsmart.gr.

Αγκαλιάζοντας το πνεύμα της εβδομάδας, μια εορταστική ατμόσφαιρα θα είναι αισθητή σε όλα τα πρατήρια Shell, αντανακλώντας την πεποίθηση της εταιρείας ότι είναι πάντα:

Οι Άνθρωποι που Κάνουν την Διαφορά Πραγματικότητα

Σχετικά με την Coral – Shell

Τον Ιούνιο του 2010, η Motor Oil, απέκτησε όλες στις επιχειρηματικές δραστηριότητες της Shell στην Ελλάδα. Μετά την εξαγορά, η Shell Hellas Α.Ε., που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1926, μετονομάστηκε σε Coral Α.Ε.

Διαθέτοντας περισσότερα από 795 πρατήρια που δραστηριοποιούνται με το εμπορικό σήμα Shell.

Το 2022 βγήκαν στην Ελληνική αγορά τα νέα και βελτιωμένα καύσιμα  Shell V-Power με 100% καθαριστική δράση. Συνολικά η εταιρεία αγγίζει μερίδιο αγοράς στα καύσιμα κίνησης 23% αποτελώντας πάντοτε την 1η επιλογή του πελάτη και του συνεργάτη.

Ο αριθμός των απασχολουμένων της εταιρείας ανέρχεται σήμερα σε 320 άτομα.

Κύριες δραστηριότητες της εταιρείας είναι η διανομή και εμπορία μιας ευρείας γκάμας πετρελαιοειδών προϊόντων, όπως βενζίνη, πετρέλαιο και λιπαντικά, μέσω του δικτύου των πρατηρίων της. Παράλληλα οι δραστηριότητές της καλύπτουν και τον εμπορικό τομέα, τα χημικά καθώς και τη ναυτιλία.

H Coral συμμετέχει κατά 100% στις εταιρείες ΕΡΜΗΣ Α.Ε.Μ.Ε.Ε. και ΜΥΡΤΕΑ Α.Ε. οι οποίες εκμεταλλεύονται πρατήρια και στην CORAL PRODUCTS AND TRADING η οποία δραστηριοποιείται στην εμπορία πετρελαιοειδών. Επίσης η Coral συμμετέχει με ποσοστό 37,5% στην εταιρεία διαχείρισης εγκαταστάσεων πετρελαιοειδών RAPI A.E. και με ποσοστό 49% στην εταιρεία εμπορίας αεροπορικών καυσίμων Shell & MOH Aviation Fuels A.E.

Η Coral δραστηριοποιείται από το 2017 στην αγορά λιανικής εμπορίας της Κύπρου μέσω της θυγατρικής της Coral Energy Products Cyprus Limited η οποία λειτουργεί 37 πρατήρια εκ των οποίων τα 23 ιδιολειτουργούμενα, και με στρατηγικό στόχο για απόκτηση και λειτουργία 50 πρατηρίων μέσα στα επόμενα χρόνια. Παρομοίως, η Coral δραστηριοποιείται από το 2018 στην αγορά της Σερβίας μέσω της θυγατρικής της Coral SRB d.o.o Beograd η οποία λειτουργεί 10 πρατήρια με το σήμα Shell. Επίσης τον Ιανουάριο του 2021 η Coral ξεκίνησε την δραστηριότητά της στην Κροατική αγορά, με την ολοκλήρωση της εξαγοράς της εταιρείας και διαθέτοντας πλέον 31 πρατήρια. Παράλληλα, τον Απρίλιο του 2021 η Coral Fuels DOOEL Skopje, θυγατρική της Coral A.E, ξεκίνησε τη λειτουργία των 2 πρώτων πρατηρίων καυσίμων στη Βόρεια Μακεδονία με το εμπορικό σήμα Shell και το 2022 του πρώτου στην πρωτεύουσα της χώρας.

Επιπροσθέτως η Εταιρεία έχει ένα από τα πιο δυναμικά προγράμματα loyalty της αγοράς, με παραπάνω από 1 εκατομμύριο συνδρομητές και 20 χρόνια λειτουργίας. Το allSmart.gr έχει εδραιωθεί ως ένα loyalty marketplace, προσφέροντας περισσότερα από 30.000 διαφορετικά προϊόντα από εκατοντάδες κατηγορίες, καλύπτοντας έτσι μία ευρεία γκάμα αναγκών, προσφέροντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα δωρεάν παραλαβής από 530+ πρατήρια Shell. Το 2022 έγινε το λανσάρισμα μιας νέας δυνατότητας επιβράβευσης, του allCount, που ανταμείβει ακόμα περισσότερο τους καταναλωτές που επιλέγουν τα νέα και βελτιωμένα καύσιμα Shell V–Power.

Η καθημερινή λειτουργία της εταιρείας, αλλά και αυτή των συνεργατών της, χαρακτηρίζεται από την απαρέγκλιτη τήρηση των Γενικών Επιχειρησιακών Αρχών και του κώδικα δεοντολογίας,  που στοχεύουν μεταξύ άλλων στην εφαρμογή της αρχής της αειφόρου ανάπτυξης, στην ανάπτυξη ενός πλαισίου για την υγεία, την ασφάλεια και το περιβάλλον, στη συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία και στην ανάπτυξη και υλοποίηση ενός διαρκούς προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αφουγκράζεται τα σύγχρονα αιτήματα και τις ανάγκες της κοινωνίας μας. Για την Εταιρεία ο Στόχος Μηδέν  αποτελεί προτεραιότητα και δέσμευση σε πολύ υψηλό επίπεδο. Και πρόκειται για μια στοχοθεσία που εφαρμόζεται σε όλες τις δραστηριότητες, και μεταλαμπαδεύεται στην κοινωνία με κάθε τρόπο.

Μέσα σε ένα περιβάλλον διαρκών αλλαγών στον ενεργειακό τομέα, η Εταιρεία εξελίσσεται σχεδιάζοντας και υλοποιώντας σταδιακά το πρατήριο του μέλλοντος, παρέχοντας πολλαπλές υπηρεσίες και προϊόντα στον καταναλωτή.

Το 2021 συνεχίστηκε η τοποθέτηση ηλεκτροφορτιστών σε πρατήρια πόλεως, εκτός από αυτά των αυτοκινητοδρόμων που έχουν ήδη εξοπλιστεί από το 2020, δίνοντας την δυνατότητα στους πελάτες να εφοδιάζουν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα σε 81 συνολικά πρατήρια μας και 22 πρατήρια συνεργατών σε όλη την χώρα. Αναπτύσσεται, επίσης, το δίκτυο της εταιρείας σε εγκαταστάσεις υγραερίου με συνολικό αριθμό 95 ιδιολειτουργούμενων πρατήριων που προσφέρουν Autogas. Παράλληλα η Coral Gas προμηθεύει Autogas και σε 103 συνεργαζόμενα πρατήρια.

Η στρατηγική της Εταιρείας είναι να αναβαθμίζει διαρκώς τις υπηρεσίες της προκειμένου να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και των πελατών και να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ