Influencers: Οι πέντε κατηγορίες που μπαίνουν στο στόχαστρο της Εφορίας
Σε εξέλιξη είναι σαρωτικοί έλεγχοι από την ομάδα social media της ΑΑΔΕ.
Στην τσιμπίδα της εφορίας έχουν μπει και οι influencers καθώς διαφημίζουν, προβάλλουν μαγαζιά, προβάλουν προϊόντα και δεν τα δηλώνουν στην εφορία.
Σε εξέλιξη είναι σαρωτικοί έλεγχοι από την ομάδα social media της ΑΑΔΕ, που ελέγχει και αξιοποιεί τις σύγχρονες μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης για να μπαίνει στους λογαριασμούς.
Η έρευνα έχει κι αναδρομική ισχύ, δηλαδή μπορεί να φτάσει και σε αναρτήσεις που έχουν γίνει πριν από χρόνια.
Εντοπίζει αυτούς που εμφανίζονται… φτωχοί στην εφορία και την ίδια στιγμή παρουσιάζονται να ζουν πολυτελώς, είτε με ακριβά αυτοκίνητα είτε σε ακριβά ξενοδοχεία είτε κάνουν πενθήμερα ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς.
Άνθρωποι της αγοράς, που δραστηριοποιούνται σε Ελλάδα και εξωτερικό, κατατάσσουν τους influencers ανάλογα με τα πιθανά κέρδη που λαμβάνουν.
- NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
- MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
- Mid–TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
- MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδος από 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
- MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
Πηγή: ERTNews
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σε δεύτερη δίκη οδηγείται η συγκλονιστική υπόθεση της Ζιζέλ Πελικό – Άσκησαν έφεση 15 από τους 51 καταδικασθέντες Άρθρο του Ίλον Μασκ υπέρ του AfD προκάλεσε παραίτηση αρχισυντάκτριας Τριάντα δύο μετανάστες στην Ψέριμο – Ανήλικοι οι 24 Έξι συλλήψεις για «φρουτάκια» – Κατασχέθηκαν 3.285 ευρώΑκολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr