Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2024

Influencers: Οι πέντε κατηγορίες που μπαίνουν στο στόχαστρο της Εφορίας

Σε εξέλιξη είναι σαρωτικοί έλεγχοι από την ομάδα social media της ΑΑΔΕ.

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Influencers: Οι πέντε κατηγορίες που μπαίνουν στο στόχαστρο της Εφορίας EUROKINISSI

Στην τσιμπίδα της εφορίας έχουν μπει και οι influencers καθώς διαφημίζουν, προβάλλουν μαγαζιά, προβάλουν προϊόντα και δεν τα δηλώνουν στην εφορία.

Σε εξέλιξη είναι σαρωτικοί έλεγχοι από την ομάδα social media της ΑΑΔΕ, που ελέγχει και αξιοποιεί τις σύγχρονες μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης για να μπαίνει στους λογαριασμούς.

Η έρευνα έχει κι αναδρομική ισχύ, δηλαδή μπορεί να φτάσει και σε αναρτήσεις που έχουν γίνει πριν από χρόνια.

Εντοπίζει αυτούς που εμφανίζονται… φτωχοί στην εφορία και την ίδια στιγμή παρουσιάζονται να ζουν πολυτελώς, είτε με ακριβά αυτοκίνητα είτε σε ακριβά ξενοδοχεία είτε κάνουν πενθήμερα ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς.

Άνθρωποι της αγοράς, που δραστηριοποιούνται σε Ελλάδα και εξωτερικό, κατατάσσουν τους influencers ανάλογα με τα πιθανά κέρδη που λαμβάνουν.

  • NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
  • MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
  • MidTierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
  •  MacroInfluencersΑπό 500.000 έως ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδος από 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
  • MegaInfluencersΠάνω από ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.

Πηγή: ERTNews

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ