Κακοκαιρία “Ελπίς”: Χθες Τρίτη ο ΣΕΠΕ έλαβε 52 κλήσεις για καταγγελίες, ενώ σήμερα έλαβε άλλες 31
Λειτουργούν κανονικά οι υπηρεσίες του ΣΕΠΕ για υποδοχή καταγγελιών
Κακοκαιρία “Ελπίς”: Παρά τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η κακοκαιρία “Ελπίς” και την κήρυξη γενικής αργίας οι υπηρεσίες του ΣΕΠΕ για υποδοχή καταγγελιών, λειτουργούν κανονικά προκειμένου να εξετάζονται και να αντιμετωπίζονται φαινόμενα εργοδοτικής αυθαιρεσίας.
Κακοκαιρία “Ελπίς”: Αναλυτικά η ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων υπενθυμίζει ότι το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας δέχεται κανονικά καταγγελίες που αφορούν σε μη τήρηση των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας. Οι καταγγελίες μπορούν να γίνονται μέσω του Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 ή απευθείας στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΣΕΠΕ, μέσω του δικτυακού τόπου του Σώματος (https://www.sepenet.gr/liferayportal/2).
Σε κάθε περίπτωση, οι καταγγελίες καταχωρίζονται άμεσα από τους Επιθεωρητές Εργασίας στο Πληροφοριακό Σύστημα του ΣΕΠΕ και διαβιβάζονται στη συνέχεια στα αρμόδια Τμήματα για τη διενέργεια των ελέγχων.
Σημειώνεται ότι χθες Τρίτη 25 Ιανουαρίου ο ΣΕΠΕ έλαβε 52 κλήσεις για καταγγελίες, ενώ μέχρι σήμερα είχε λάβει άλλες 31
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κακοκαιρία “Ελπίς”-Λέκκας: Αποτύχαμε παταγωδώς – ΒΙΝΤΕΟ Κακοκαιρία “Ελπίς” ρεύμα: 3.000 νοικοκυριά χωρίς ηλεκτροδότηση Κακοκαιρία “Ελπίς” σχολεία: Κλειστά και την Πέμπτη στην Αττική – Τηλεκπαίδευση αποφάσισε το Υπουργείο Παιδείας Κακοκαιρία “Ελπίς”: Συγγνώμη Μητσοτάκη στους πολίτες – Αιχμές κατά της Αττικής Οδού – BINTEO Υπουργείο Οικονομικών και ΑΑΔΕ: Παράταση προθεσμίας υποβολής δηλώσεων και ενδικοφανών προσφυγών, λόγω της κακοκαιρίας “Ελπίς”Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr