Μηχανοδηγοί εμπόδισαν αναχώρηση αμαξοστοιχίας – Θα περνούσε από μη τηλεδιοικούμενα σημεία – ΒΙΝΤΕΟ
«Χωρίς να έχει δοθεί καμία επιπλέον οδηγία ή διευκρίνιση, ο ΟΣΕ σήμερα έδινε άδεια να κυκλοφορήσουν εμπορικά τρένα σε μη τηλεδιοικούμενο μέρος του δικτύου», αναφέρει σε ανάρτησή του ο Κώστας Γενηδούνιας.
Αν και ακόμα δεν έχει αποφασιστεί το οριστικό σχέδιο για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου, που παραμένει εκτός λειτουργίας έπειτα από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, το πρωί της Δευτέρας εμπορευματική αμαξοστοιχία επιχείρησε να αναχωρήσει από τη Θεσσαλονίκη, προφανώς εν γνώσει και με την άδεια του ΟΣΕ.
Ειδικότερα, το περιστατικό κατήγγειλαν οι μηχανοδηγοί, με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κώστα Γενηδούνια, να σημειώνει πως το δρομολόγιο ακυρώθηκε έπειτα από παρέμβαση του Σωματείου.
Σημειώνεται πως μέχρι σήμερα εκκρεμεί και δεν έχει επέλθει συμφωνία μεταξύ της κυβέρνησης και των σιδηροδρομικών για τις προϋποθέσεις και τους όρους ασφαλείας, με τους οποίους θα ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια.
«Χωρίς να έχει δοθεί καμία επιπλέον οδηγία ή διευκρίνιση, ο ΟΣΕ σήμερα έδινε άδεια να κυκλοφορήσουν εμπορικά τρένα σε μη τηλεδιοικούμενο μέρος του δικτύου. Η παρέμβαση του Σωματείου μας καταλυτική, το δρομολόγιο ακυρώθηκε», αναφέρει ο ίδιος σε ανάρτησή του.
Εμπορευματική αμαξοστοιχία: Το δρομολόγιο θα διερχόταν από σημεία μη τηλεδιοικούμενα
Πηγές του Οργανισμού επεσήμαιναν στο ethnos.gr, ότι το δίκτυο στο τμήμα Πλατύ – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας – Ειδομένη είναι έτοιμο, ενώ και η απεργία του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΣΕ έχει σταματήσει.
Ωστόσο, οι μηχανοδηγοί επιμένουν ότι το δρομολόγιο θα διερχόταν από σημεία μη τηλεδιοικούμενα, ενώ έως τώρα δεν έχει γίνει γνωστός ο προορισμός της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας στο εξωτερικό.
Σε κάθε περίπτωση, όπως έχει διαφανεί από την έως τώρα διαχείριση της κατάστασης, η ανακοίνωση επανέναρξης σιδηροδρομικών δρομολογίων ακόμα και αν αυτή είναι σταδιακή και δεν αφορά το σύνολο του προγράμματος, θα είναι κεντρική.
Άλλωστε η δεύτερη συνάντηση του υπουργού Επικρατείας με αρμοδιότητες μεταφορών, Γιώργου Γεραπετρίτη, ολοκληρώθηκε μόλις πριν λίγη ώρα, ενώ δεν είχε καν ξεκινήσει την ώρα που επιχειρήθηκε να αναχωρήσει η εμπορευματική αμαξοστοιχία.
Το περιστατικό καταδεικνύει, πάντως, τις ασφυκτικές πιέσεις που δέχεται ο ΟΣΕ και η κυβέρνηση για την επανεκκίνηση των εμπορικών δρομολογίων, τα οποία διέπονται από υψηλότατες ρήτρες στα συμβόλαιά τους.
Πηγή: ethnos.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τέμπη: “Βρε θλιβεροί ιεροεξεταστές” – Ξεσπά φίλος του πατέρα της Ελπίδας που σκοτώθηκε στο δυστύχημα – ΒΙΝΤΕΟ Τέμπη-Ραγδαίες εξελίξεις: Εντολή Ντογιάκου για αποστολή όλων των φακέλων των τελευταίων 15 ετών για σιδηροδρομικά ατυχήματα Τέμπη: Τα 4 “σημεία- κλειδιά” για τις ευθύνες υψηλόβαθμων στελεχών του ΟΣΕ – Τι ερευνά ο εφέτης ανακριτής – ΒΙΝΤΕΟ Τέμπη: Στα χέρια του εφέτη ανακριτή η ογκωδέστατη δικογραφία – Πότε καταθέτουν ξανά οι τρεις κατηγορούμενοι – ΒΙΝΤΕΟ Τέμπη: “Καιγόμαστε, θα πεθάνουμε, κοπελιά βοήθα με, τα παιδάκια μου” – Συγκλονιστική μαρτυρία 26χρονης επιζήσασας από το βαγόνι 3 – ΒΙΝΤΕΟΑκολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr