Ναύπακτος: Νέα τηλεφωνική απάτη – “Μαμά, μπαμπά τρακάραμε” – ΒΙΝΤΕΟ

Την ώρα που η μητέρα σήκωσε το τηλέφωνο, τα παιδιά τους ταξίδευαν οδικώς.

NEWSROOM
Ναύπακτος: Νέα τηλεφωνική απάτη – “Μαμά, μπαμπά τρακάραμε” – ΒΙΝΤΕΟ

Νέα τηλεφωνική απάτη καταγγέλθηκε στην Ναύπακτο. Οι επιτήδειοι χρησιμοποιώντας ως πρόσχημα αυτοκινητιστικό ατύχημα ήθελαν να αποσπάσουν χρήματα.

Η ”τεχνική” αυτή των απατεώνων να παριστάνουν τα συγγενικά πρόσωπα -συνήθως ηλικιωμένων- τρομοκρατώντας τους , έχει καταγραφεί και παλαιότερα.

Στη περίπτωση του τελευταίου κρούσματος, προσποιήθηκαν ότι είναι ένα από τα παιδιά ενός ανυποψίαστου ζευγαριού λέγοντάς τους -με κλάματα- ότι ενεπλάκησαν σε ένα σοβαρό τροχαίο.

Νέα τηλεφωνική απάτη στη Ναύπακτο: Η μητέρα σοκαρίστηκε

Ο πατέρας περιγράφοντας το τηλεφώνημα σε τηλεοπτική εκπομπή του MEGA ανέφερε ότι την ώρα που η μητέρα σήκωσε το τηλέφωνο με την απόκρυψη, τα παιδιά τους ταξίδευαν οδικώς.” Μπαμπά τρακάραμε , μαμά τρακάραμε” άκουσαν μια γυναικεία φωνή από την άλλη γραμμή. Η γυναίκα σοκαρίστηκε και πίστεψε πως κάτι πολύ σοβαρό συνέβη στα παιδιά τους. Ο άντρας ψυχραιμότερος πήρε το τηλέφωνο και οι απατεώνες δεν πρόλαβαν να ζητήσουν χρήματα.

Οι συμβουλές της ΕΛΑΣ σε περίπτωση τηλεφωνικής απάτης

  • Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι προσπαθήσουν να σας πείσουν για την καταβολή χρηματικού ποσού, με το πρόσχημα επείγουσας ανάγκης συγγενικού – φιλικού προσώπου (π.χ. νοσηλεία σε νοσοκομείο). Το ίδιο μπορεί να προσπαθήσουν και τηλεφωνικά. Για τους ίδιους λόγους να μην ενδίδετε σε προτροπές για συνάντηση (ραντεβού κ.λπ.).
  • Σε περιπτώσεις που άγνωστοι επικαλούνται έκτακτη ανάγκη γνωστού – συγγενικού σας προσώπου, να επιδιώκετε πάντα οι ίδιοι να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με το γνωστό – συγγενικό σας πρόσωπο, προς επιβεβαίωση των όσων επικαλούνται. Η επικοινωνία να γίνεται με δικό σας τηλέφωνο και κατόπιν δικής σας πρωτοβουλίας και να μην δέχεστε να μιλάτε με άτομο, το οποίο κάλεσαν οι άγνωστοι.
  • Σε κάθε περίπτωση, να δηλώνετε ότι δεν πρόκειται να παραδώσετε χρήματα, εάν δεν εμφανιστούν οι γνωστοί – συγγενείς σας.
  • Να μην δέχεστε σε καμία περίπτωση άγνωστα άτομα να σας οδηγήσουν σε Πιστωτικό Κατάστημα ή ΑΤΜ για ανάληψη χρηματικού ποσού.
  • Να μην πείθεστε εύκολα από άτομα, τα οποία σας “ πλησιάζουν” ως γνωστοί συγγενικών – φιλικών προσώπων.
  • Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε άγνωστα άτομα που επιχειρούν με διάφορα προσχήματα και τεχνάσματα να εισέλθουν στην οικία σας.
  • Να μην πείθεστε από άγνωστους, οι οποίοι εμφανίζονται ως υπάλληλοι Δημόσιας Υπηρεσίας ή άλλου φορέα για την επιδιόρθωση κάποιου τεχνικού προβλήματος, εάν δεν τους έχετε εσείς προηγουμένως καλέσει.
  • Να μην πείθεστε όταν άγνωστοι σας ζητούν να καταβάλλετε χρήματα για οφειλές γνωστών ή συγγενικών προσώπων σε δημόσιες υπηρεσίες ή σε καταστήματα – εταιρείες για αγορά αγαθών – προσφορά υπηρεσιών.
  • Επισημαίνεται ότι από νοσοκομεία ή από δημόσιες υπηρεσίες δεν χρησιμοποιείται η πρακτική υπάλληλοί τους να μεταβαίνουν σε οικίες ή σε δημόσιους χώρους και να ζητούν από πολίτες την καταβολή χρημάτων για υπηρεσίες που παρέχουν.
  • Να έχετε πάντα διαθέσιμους τους τηλεφωνικούς αριθμούς, με τους οποίους πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση ανάγκης (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Νοσοκομεία, στενοί συγγενείς κ.α.).
  • Να ενημερώνετε πάντα τις αστυνομικές Αρχές, ακόμη και σε περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος σας.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr