Πήρε «φωτιά» το τηλεφωνικό κέντρο πληροφόρησης για τον κορονοϊό
Στις 5000 ανήλθαν οι κλήσεις που δέχθηκε το τηλεφωνικό κέντρο βοήθειας και πληροφόρησης για τον κορονοϊό – 2142142000 – που έθεσαν σε λειτουργία χθες η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ, με τη συμμετοχή εθελοντών ιατρών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών. Το μεγαλύτερο ποσοστό των κλήσεων (63%) αφορούσε οδηγίες σχετικά με τον κορονοϊό, το 8% για ψυχολογική […]
Στις 5000 ανήλθαν οι κλήσεις που δέχθηκε το τηλεφωνικό κέντρο βοήθειας και πληροφόρησης για τον κορονοϊό – 2142142000 – που έθεσαν σε λειτουργία χθες η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ, με τη συμμετοχή εθελοντών ιατρών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των κλήσεων (63%) αφορούσε οδηγίες σχετικά με τον κορονοϊό, το 8% για ψυχολογική βοήθεια, ενώ το 7% των πολιτών που κάλεσαν αναζητούσαν πληροφορίες σχετικά με ζητήματα κοινωνικής παρέμβασης.
Σημειώνεται ότι το 63% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες και ότι οι επικοινωνίες σε ποσοστό 86% ήταν από τον νομό Αττικής, και αμέσως μετά, σε ποσοστό 3%, απ’ τη Θεσσαλονίκη.
Ο περιφερειάρχης Αττικής και πρόεδρος του ΙΣΑ Γ. Πατούλης, με την ευκαιρία ευχαρίστησε τους εθελοντές που στηρίζουν τη προσπάθεια και ζήτησε την κατανόηση του κόσμου επισημαίνοντας πως «προσπαθούμε να καλύψουμε την ανάγκη ενημέρωσης και να διορθώσουμε λάθη που είναι πιθανόν να γίνεται λόγω της ταχύτητας των εξελίξεων. Σε αυτή την εθνική μάχη για την προστασία των πολιτών και ειδικά των ευπαθών ομάδων, θα είμαστε διαρκώς παρόντες».
Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr