Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024

Προαστιακός: Σάλος με ελεγκτή που έπαιρνε χρήματα από μετανάστες χωρίς να τους δίνει εισιτήριο- ΒΙΝΤΕΟ

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Προαστιακός: Σάλος με ελεγκτή που έπαιρνε χρήματα από μετανάστες χωρίς να τους δίνει εισιτήριο- ΒΙΝΤΕΟ SKAITV/Glomex

Eλεγκτής στον Προαστιακό, που εκτελεί το δρομολόγιο από Αθήνα προς Χαλκίδα “πιάστηκε” επ’ αυτοφώρω να παίρνει χρήματα από μετανάστες επιβάτες χωρίς όμως να τους δίνει πίσω εισιτήριο και να βάζει το χρηματικό αντίτιμο στην τσέπη του.

Ειδικότερα, πρόκειται για υπάλληλο της εταιρείας Hellenic Train, που, όπως φαίνεται στο βίντεο ντοκουμέντο του ΣΚΑΪ παίρνει χρήματα από μετανάστες, τα βάζει στην τσέπη του, τους δίνει μάλιστα και ρέστα, χωρίς, όμως, να δώσει πίσω – όπως αναμενόταν – το εισιτήριο.

Έτερος επιβάτης που βιντεοσκόπησε το περιστατικό, ανέφερε ότι ο συγκεκριμένος ελεγκτής «επιδίδεται στην εν λόγω συνήθεια επανειλημμένα».

Ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train, Nίκος Κιουτσούκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ είπε ότι «Δεν είναι γνωστός ο λόγος για τον οποίο ο ελεγκτής προβαίνει σε αυτές τις «ανταλλαγές». Θεωρώ ότι η εταιρεία θα κάνει αυτά που πρέπει, όταν υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι πλήττουν την ίδια την εταιρεία…Κάθε τέτοιος εργαζόμενος πρέπει να τίθεται εκτός εταιρείας. Το παρελθόν του είναι βεβαρυμένο. Δεν μπορεί το κράτος να επιβάλλει τις καλές πρακτικές, αλλά να μην υπάρχουν καλές πρακτικές για τις εταιρείες του ιδιωτικού τομέα. Σε κάθε ευρωπαϊκή πόλη το μόνο πράγμα που γίνεται από τους ανθρώπους της εταιρείας, είναι ο έλεγχος του εισιτηρίου».

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

Σχετικά με το υλικό βίντεο στο οποίο καταγράφεται συνοδός του Προαστιακού σιδηρόδρομου, να λαμβάνει από τουλάχιστον έναν επιβάτη χρηματικό ποσό, εν αγνοία της εταιρείας μας, επιθυμούμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα.

Τέτοιου είδους ανάρμοστα περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα και αδικαιολόγητα και σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τις αξίες και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων της Hellenic Train και δεν αντανακλά τη δέσμευση των ανθρώπων μας να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους επιβάτες μας για τη δυσάρεστη αυτή εμπειρία.

Ταυτόχρονα, από τη δική μας πλευρά, διερευνούμε τα αίτια του περιστατικού, έχουμε θέσει τον συνοδό σε διαθεσιμότητα, ενώ έχουμε ενεργοποιήσει εντατικούς εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου.

Σε ό,τι αφορά στις αναφορές, που κάνουν λόγο για προηγούμενους πειθαρχικούς ελέγχους του συγκεκριμένου εργαζομένου, η εταιρεία διευκρινίζει ότι οι έλεγχοι αυτοί πραγματοποιήθηκαν σε προγενέστερο χρόνο, υπό το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς.

Αυτό ωστόσο δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το γεγονός. Στόχος μας παραμένει η διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της ακεραιότητας της εταιρείας μας, έχοντας πάντα τον επιβάτη στο επίκεντρο των ενεργειών μας.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ