Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Τέμπη: Προφυλακιστέος ο σταθμάρχης – Ολοκληρώθηκε η μαραθώνια απολογία

Ο 59χρονος σταθμάρχης κρίθηκε προφυλακιστέος με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα, έπειτα από 7,5 ώρες απολογίας.

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Τέμπη: Προφυλακιστέος ο σταθμάρχης – Ολοκληρώθηκε η μαραθώνια απολογία Eurokinissi

Προφυλακιστέος κρίθηκε ο 59χρονος σταθμάρχης με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα έπειτα από μαραθώνια απολογία που ξεκίνησε περίπου στις 14:00 μ.μ.

Ο 59χρονος δεν εμφανίστηκε με απολογητικό υπόμνημα και απάντησε σε πλήθος ερωτήσεων που του απηύθυναν η ανακρίτρια και ο εισαγγελέας.

Όπως έγραψε και το dikastiko.gr, ο σταθμάρχης έφτασε νωρίς το πρωί στο δικαστικό Μέγαρο Λάρισας κάτω από δρακόντεια μέτρα. Υπενθυμίζεται ότι το Σάββατο έλαβε προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί σήμερα, καθώς σύμφωνα με τον δικηγόρο του στη δικογραφία είχαν εισφερθεί νέα στοιχεία τα οποία έπρεπε να μελετήσουν και να αξιολογήσουν. Σύμφωνα με το onlarissa.gr, υπήρξε καθυστέρηση στην απολογία και αυτό οφείλεται σε τεχνικό θέμα, όπως ενημέρωσε ο δικηγόρος του σταθμάρχη κ. Στέφανος Παντζαρτζίδη. Συγκεκριμένα η ανακρίτρια ζήτησε λίγο χρόνο ακόμη.

Σε βάρος του έχει ασκηθεί κακουργηματική ποινική δίωξη για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών, ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες εξ αμελείας.  

Σταθμάρχης

Eurokinissi

Ραγκούσης:“ Ποιος κυβερνητικός επέβαλε την παράνομη μετάταξη του Σταθμάρχη;”

Καταγγελία για παράνομη μετάταξη του σταθμάρχη κυβερνητικό παράγοντα έκανε ο βουλευτής και Τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιάννης Ραγκούσης. Ο κ. Ραγκούσης σε ανακοίνωσή του τονίζει ότι η μετάταξη του σταθμάρχη είναι εξόφθαλμα παράνομη καθώς ο ΟΣΕ απαιτούσε για την κάλυψη της θέσης υποψηφίους με όριο ηλικίας τα 48 έτη. 

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, καλεί την κυβέρνηση να απαντήσει, “Ποιος πολιτικός-κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη;”.

Σταθμάρχης

eurokinissi

Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:

“Τελικά το πελατειακό – επιτελικό κράτος της κυβέρνησης Μητσοτάκη είχε μοιραίο ρόλο στη τραγωδία των Τεμπών.

Η μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη στον ΟΣΕ της Λάρισας είναι εξόφθαλμα παράνομη.

Η μετάταξή του δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, στις 30 Ιουνίου 2022.

Όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, μετατάχθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος, σε κενή οργανική θέση του κλάδου Κυκλοφορίας, ειδικότητας Σταθμαρχών, με κωδικό 1645713805.

Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία θέσεων του 1ου Κύκλου Κινητικότητας του 2022 (apografi.gov.gr) και συγκεκριμένα για την κάλυψη της θέσης με κωδικό 1645713805, ΔΕ Σταθμαρχών, ο ΟΣΕ απαιτούσε ρητώς κι εγγράφως, υποψήφιους με όριο ηλικίας έως 48 έτη!

Επομένως, εάν είχε τηρηθεί η νομιμότητα, ο συγκεκριμένος υπάλληλος που ήταν ηλικιακά πολύ μεγαλύτερος, δεν θα είχε μπορέσει να καταλάβει τη συγκεκριμένη θέση του Σταθμάρχη Λάρισας και δεν θα βρισκόταν να ασκεί τα συγκεκριμένα καθήκοντα τη μοιραία βραδιά της 28ης Φεβρουαρίου.

Το μόνο πλέον που απομένει να απαντήσει η κυβέρνηση στον ελληνικό λαό είναι:

Ποιος πολιτικός-κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη;”.

Σταθμάρχης: Το ιστορικό της πρόσληψης

Σύμφωνα με τα στοιχεία προσωπικού που δημοσιοποίησε το protothema.gr, ο σταθμάρχης είχε προσληφθεί στον ΟΣΕ στις 6 Φεβρουαρίου του 1989. Με το νόμο περί κινητικότητας 3891/11 (γνωστό ως νόμο Ρέππα) ο σταθμάρχης στις 27 Απριλίου του 2011 ζήτησε μετάταξη από τον ΟΣΕ σε άλλο φορέα του δημοσίου όπου μετακινήθηκε στις 2 Μαΐου του 2011.

Έντεκα χρόνια μετά, στις 13 Απριλίου 2022, ο συγκεκριμένος κατέθεσε αίτηση για νέα μετάταξη σε μία από τις 18 θέσεις Σταθμάρχη που ζήτησε ο ΟΣΕ μέσω του συστήματος κινητικότητας. Τελικά επελέγη από την τριμελή επιτροπή του ΟΣΕ που συστάθηκε για τον σκοπό αυτό.

Έτσι, επέστρεψε στον ΟΣΕ ως σταθμάρχης σε προσωποπαγή θέση στις 14 Ιουνίου 2022. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει όριο ηλικίας για αυτούς που πηγαίνουν με μετάταξη.

Ο μεταταχθείς υπάλληλος εκπαιδεύτηκε στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του ΟΣΕ. Ο σταθμάρχης ξεκίνησε 1η Αυγούστου του 2022 τη βασική εκπαίδευση Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας για την ειδικότητά του, με το θεωρητικό πρόγραμμα να ολοκληρώνεται στις 22 Οκτωβρίου 2022, με 712 ώρες, ενώ παρακολούθησε και Πρόγραμμα Ηλεκτροκίνησης. 

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ