Ξεκίνησε η διαδικασία για απόκτηση ψηφιακών υπογραφών από όλους τους δικηγόρους

Όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται. Βήμα- βήμα ο τρόπος για να εφοδιαστούν οι δικηγόροι με τις σύγχρονες ηλεκτρονικές υπογραφές τριετούς διάρκειας.

NEWSROOM
Ξεκίνησε η διαδικασία για απόκτηση ψηφιακών υπογραφών από όλους τους δικηγόρους

Ψηφιακές υπογραφές δικηγόρων: Οδηγίες για την έκδοση σύγχρονων ψηφιακών υπογραφών, απομακρυσμένης πρόσβασης, τριετούς διάρκειας για όλους τους δικηγόρους έδωσε ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών (ΔΣΑ).

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του από την περασμένη Τετάρτη, άνοιξαν οι διαδικασίες για έκδοσης άυλων απομακρυσμένων ψηφιακών υπογραφών, χωρίς κόστος, για όλους τους Δικηγόρους, ακολουθώντας αυτές που είχαν προηγηθεί για την  απόκτηση όσων είχαν ήδη ενεργή ψηφιακή υπογραφή.

Σύμφωνα με τις οδηγίες ο Δικηγόρος / δικαιούχος Ψηφιακής Υπογραφής θα προσκομίζει αποκλειστικά με αυτοπρόσωπη παρουσία τα απαραίτητα δικαιολογητικά στα γραφεία υποδοχής/ταυτοποίησης και παραλαβής εγγράφων του ΔΣΑ.

Τα γραφεία υποδοχής/ταυτοποίησης και παραλαβής εγγράφων θα είναι τα κάτωθι:

1) Στο κτίριο 9 της πρώην Σχολής Ευελπίδων

2) Στο κτίριο 2 της πρώην Σχολής Ευελπίδων

3) Στο Ειρηνοδικείο Αθηνών, στην αίθουσα του ισογείου με αριθμό 45

4) Στον δεύτερο όροφο του ΔΣΑ (νέο κτίριο) γραφείο δακτυλογράφων.

Η υποδοχή και ταυτοποίηση θα διενεργείται δίχως ραντεβού, τηρουμένης της σειράς προσέλευσης των δικηγόρων καθώς και των ισχυόντων υγειονομικών μέτρων.

Freepik

Ψηφιακές υπογραφές δικηγόρων: Οδηγίες αίτησης και δικαιολογητικά επιτυχούς ταυτοποίησης

Παράλληλα, ο ΔΣΑ περιγράφει τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι δικηγόροι και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται. Ειδικότερα, αναφέρει:

1) Ο Δικηγόρος εισέρχεται στο portal της Ολομέλειας και επιλέγει Ψηφιακές Υπογραφές -> Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής . Στην φόρμα εμφανίζονται τα προσωπικά του στοιχεία, τα οποία ο δικηγόρος καλείται να συμπληρώσει ή να επικαιροποιήσει επιλέγοντας το banner Επικαιροποίηση Στοιχείων. Τα πεδία ΑΔΤ ή Διαβατήριο και Email είναι υποχρεωτικά.

2) Ο Δικηγόρος εγκρίνει και υποβάλλει την αίτησή του. Το ΟΠΣ Ολομέλειας πιστοποιεί την ιδιότητα του δικηγόρου και αποστέλλει το αίτημά του στην Αρχή Εγγραφής (eΓΕΜΗ) για συνέχιση της διαδικασίας έκδοσης.

3) Ακολουθώντας τις οδηγίες ο δικηγόρος λαμβάνει στο email του από την αρχή εγγραφής το έντυπο της αίτησης και το έντυπο όρων συνδρομητή τα οποία εκτυπώνει και υπογράφει ιδιοχείρως.

4) Ο Δικηγόρος προσκομίζει τα ανωτέρω έντυπα καθώς και ευκρινές φωτοτυπικό αντίγραφο του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας στα γραφεία υποδοχής/ταυτοποίησης και παραλαβής εγγράφων του ΔΣΑ.

Στη συνέχεια οι εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι του ΔΣΑ προβαίνουν σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες (σκαναρισμα εγγράφων, ανάρτησή για ενημέρωση αρχής εγγραφής, έλεγχος στοιχείων και εγγράφων από τον Υπεύθυνο Πιστοποίησης, τελικός έλεγχος από τον Υπεύθυνο Έγκρισης Ψηφιακών Πιστοποιητικών).

Freepik

Ψηφιακές υπογραφές δικηγόρων: Πού μπορούν να απευθύνονται οι ενδιαφερόμενοι

Μετά τον ολοκλήρωση των εργασιών των υπηρεσιών του ΔΣΑ ο Δικηγόρος λαμβάνει μήνυμα για συνέχιση και ολοκλήρωση έκδοσης Ψηφιακής Υπογραφής.

Για οποιοδήποτε ανάγκη μπορείτε να απευθύνεστε:

  1. Στο HelpDesk της αρχής εγγραφής υποβάλλοντας σχετικό Αίτημα Υποστήριξης.
  2. Στο τμήμα εξυπηρέτησης και υποστήριξης της διαδικασίας έκδοσης Ψηφιακών Πιστοποιητικών και άυλης Ψηφιακής Υπογραφής από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος, που λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 07:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ και το Σάββατο από τις 08:00 το πρωί έως τις 16:00 το απόγευμα, πλην Κυριακών και αργιών.

Οι Δικηγόροι μπορούν επίσης να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο, στον αριθμό κλήσης: 210-2201960

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ