Τα… παράπονά σας στο διαμεσολαβητή για ακύρωση εκδηλώσεων λόγω κορονοϊού
Δουλειές… με φούντες ανοίγει η θερινή επέλαση την πανδημίας και στους διαμεσολαβητές οι οποίοι θα κληθούν να επιλύσουν τις διαφορές που θεωρείται σφόδρα πιθανόν ότι θα προκύψουν μετά τους περιορισμούς στους καλεσμένους σε γάμους και βαπτίσεις προς αποφυγή εξάπλωσης του covid-19. Τον εξωδικαστικό και νέο θεσμό της διαμεσολάβησης, ρίχνει στα βαθιά… το υπουργείο Ανάπτυξης το […]
Δουλειές… με φούντες ανοίγει η θερινή επέλαση την πανδημίας και στους διαμεσολαβητές οι οποίοι θα κληθούν να επιλύσουν τις διαφορές που θεωρείται σφόδρα πιθανόν ότι θα προκύψουν μετά τους περιορισμούς στους καλεσμένους σε γάμους και βαπτίσεις προς αποφυγή εξάπλωσης του covid-19. Τον εξωδικαστικό και νέο θεσμό της διαμεσολάβησης, ρίχνει στα βαθιά… το υπουργείο Ανάπτυξης το οποίο συνιστά την προσφυγή σε διαμεσολαβητή, για την πληρωμή του κόστους διοργάνωσης τελετών, μετά τον περιορισμό με ανώτατο όριο τα 100 άτομα καλεσμένων στα μυστήρια που είχαν προγραμματιστεί και είχαν δοθεί χρήματα ως “καπάρο” για τις δεξιώσεις και τα γαμήλια γλέντια.
Σύμφωνα με την απόφαση της Κυβέρνησης, για το χρονικό διάστημα από τις 3 Αυγούστου 2020 έως τις 15 Αυγούστου 2020, ο ανώτατος αριθμός προσκεκλημένων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τα 100 άτομα σε τελετές, όπως γάμους, βαπτίσεις, κηδείες, καθώς και συνδεόμενες με τις τελετές δεξιώσεις και άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις. Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή παρακολουθεί στενά το θέμα και θα παρέμβει σε περίπτωση κατά την οποία διαπιστωθεί τυχόν παράβαση των διατάξεων της καταναλωτικής νομοθεσίας.
Έτσι, το υπουργείο Ανάπτυξης, ενημερώνει ότι:
οι καταναλωτές που ακύρωσαν προγραμματισμένη τελετή ή άλλαξαν ημερομηνία ή μείωσαν τον αριθμό των καλεσμένων, έχουν πληρώσει στην επιχείρηση με βάση το αρχικό συμφωνητικό κάποιο χρηματικό ποσό, έχει προκύψει διαφωνία με την επιχείρηση όσον αφορά την τροποποίηση του συμφωνητικού και τυχόν μείωση του τιμήματος ή επιστροφή μέρους της προκαταβολής, και η απευθείας διαπραγμάτευσή τους με την επιχείρηση δεν έχει αποδώσει, διατηρούν την δυνατότητα εξωδικαστικού συμβιβασμού με την προσφυγή στους φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (φορείς ΕΕΔ), που αναφέρονται στο Μητρώο των Φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Παράλληλα οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν την καταγγελία τους στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, ηλεκτρονικά στο email 1520@efpolis.gr, επισυνάπτοντας το σχετικό συμφωνητικό που έχουν υπογράψει με την επιχείρηση, είτε μέσω της γραμμής 1520.
Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr